Hunger games!
Hur många har läst boken/sett filmerna? I så fall, vad tycker ni?
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Jag har! Har bara ett ord som kan beskriva det "AWESOME!!" :)
Jag såg precis catching fire och! Den var bara för sorglig:(
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Har sett en film. Har hört att det finns en 2:a också, måste se den också nån gång x)
#3 såg 2an idag… Sorgligt:(
#4 Varför är den sorglig? ;( Vad händer..?
#5 enligt det Gale sa så har hela distrikt 12 sprängs… Peeta, Finnick med kompani vad kvar:0
#Oh! Låter spännande! ;) Men är inte Finnick från Distrikt 4?
#7 jo men nu är det kuvning 3. Och han blev utlottad att bara med
Jag älskar Hungerspelen! 😍 Har en härmskrikebrosch på min ryggsäck, läst alla böckerna ett antal gånger och sett alla filmer som finns än så länge :3
Men jag undrar hur dom kommer lösa problemet i Mockinjay Part 1/2, för han som spelar Plutarch har ju tyvärr dött… 😕
Har lyssnat på ljudboken till första och läst typ en tredjedel av 22an tills jag inte orkade med den mer :D har sett första filmen och såg den andra med mina kompisar i söndags, gillade den första för ett år sen men är jättetrött på den nu och när jag såg 2an så tyckte jag inte den var särskilt bra heller. Hatar katniss också så kan va därför :P
#10 Haha och jag som gillar Katniss ganska mycket, även om hon är långt ifrån min favoritkaraktär. :P
Jag tycker hon åtminstone är bättre än tjejen i Twilight som inte gör ett skit (förlåt alla twilight-fans). 😇
#11 nja Bella är inte så speciellt "in action"
#11 dock är alla i twilight knövveldöttar :D känner mig så kritisk mot film och bok karaktärer x)
Stackars wiress:(
Mvh Kaninsköld
Bella är mycket bättre i böckerna än i filmerna, faktiskt! Men hon är ingen fighter. Men det mesta har ju handlat om att hon bara är en människa och Edward varit så överbeskyddande så hon får ju knappt göra nånting.
Hungergames är sååå bra!! Har läst böckerna men bara tittat på första filmen. :)
inte läst bökerna men sätt filmerna, så azum!
Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!
Jag har läst alla böckerna, älskar de så mycket.
Sett de första två filmerna också.
Tycker dock att de kan ha vart lite mer på själva spelen i 2:an, men aja den var bra ändå.
Jag lever inte för att äta Jag äter för att leva.
Jag är en medis på Barnens iFokus.
Jag har sett den första filmen, jag är nog den enda som inte blev inte så jätte imponerad :p
#18 gillar inte heller hunger games :P
Vem är eran favorit karaktär?
#20 Finnick och Peeta. Gillar dock Johanna lite också!
#20 Peeta!! ♥.♥ Jag har läst alla böcker på svenska, spanska, franska och engelska och sätt båda filmerna och kan alla låtarna utantill… ;) Jag totalt Älskar HungerGames!!!!
#20 Finnick, Johanna, Peeta och Foxface:)
Mvh Kaninsköld
Sett filmerna bara;) tycker dom är asbra:D
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Jag har sett båda filmerna, 2:an är ju helt klart bättre än 1:an men jag är inget "fan" av någon utav filmerna men 2:an är den bästa utav dom :)
#20 Har bara sett ettan en gång, men hon Rue (?) var väldigt söt tycker jag.
//Flöffo
Den var bra! Men läskig,haha. Ja rue var söt!:3
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
#27 att hon var! Men haha, du gömde dej ju bakom min arm för du tyckte det var så läskigt/äckligt;D
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
#28 ja, men det var ju då de skärde ner varann och då mopslejonen kom:P
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Jag såg tvåan för några dagar sen. Kommer det komma en fortsättning till?
//Flöffo
#30 Japp, som då är baserad på sista boken Revolt. Dock kommer den vara uppdelad i två delar, tror första delen kommer i höst.
#31 vad onödigt egentligen, vad gör dom ens i 3an? För det kan väl inte vara mer att katpiss ska in och spela igen?
Katniss* HAHA rättstavning
#32 Hahaha kattpiss
Men ja, tycker också det är sjukt onödigt. Sista boken är ju inte direkt särskilt mycket längre än dom andra, så fattar inte riktigt varför den ska delas upp när dom andra inte har gjort det.
Tror faktiskt att jag redan nu vet hur första delen kommer sluta. Dom vill ju ha en riktigt cliffhanger (precis som i Catching Fire), så att man vill se andra delen sen. :P
har bara sett den nyaste filmen😛 den va bra!
Love Laleh<3<3:)
Helt fantastiska böcker, har precis sett första filmen. Rekommenderar starkt.
~Bästa Lukas~
Verona=🖤
förlåt, ville bara ha en medalj