Pinsamma tråden!
Ja, pinsamma saker händer alla. Har du lust att dela med dig av en pinsam händelse? Ta och skriv här vet ja! ;)
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Ja detta var ju ett par år sen men jag hade en drickyoghurt och tog av säkringen från locket och började skaka den. Man kan ju gissa vad som hände då:P ja locket flög ju av och jag blev det-tomatröda-drickyoghurts-monstret!
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
Och det var i skolan så alla stirrade=extra pinsamt!
Medarbetare på Sheltie Ifokus.
#1 oj, O____o
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Verkligen pinsamt! !
Tilde & Gerbisarna
Det här är det mest pinsammaste som har hänt mig!
En gång när jag var sex år så satt jag på toan i skolan vid bamba. Ingen använde typ dom toaletterna så jag låste inte (dumt av mig). Då kom en klass och skulle tvätta händerna, en i klassen gick in på min toa och skulle tvätta händerna men gick ut när hen såg mig sitta på toa, sen kom en till för att tvätta händerna, en till och så fortsatte det så nästan alla i den klassen gick in dit för att tvätta händerna och jag bara satt där skit pinsamt!☺️
Sen en annan grej var att jag och min kompis var och såg på en fotbolls match typ förra sommaren i en stuga som vi bodde i då (vi hade hyrt en stuga på en ö med flera lika dana stugor). När Sverige la mål hade vi tänkt att springa ut ur stugan och dansa med gosedjur. Jag övade och sprang ut jag snurrade så mycket och blev så yr så att jag lyckades gå in i dom som bodde i bredvids stuga när jag kom längre in i stugan såg jag en gubbe som typ låg och sov och en tant som satt bredvid honom på sängkanten hon kollade konstigt på mig och hon sa att jag störde gubben och jag sprang ut och in vår stuga sen mötte jag henne senare. ☺️
#1 Exakt samma sak hände mig. Vi var i klassrummet och hade lektion så jag var tvungen att torka golvet medans alla stirrade på mig. 😊
En annan pinsam händelse var när jag och mina kompisar PRAO:ade på Willys. Jag skulle ta ut läsk från förpackningar när en av dom plötsligt börjar spruta. Jag sprutade typ ner hela affären. Ni anar inte hur sur butiks chefen blev. Jag var tvungen att torka upp allting och där efter fick jag det sämsta jobbet som man kunde få. Jag började typ gråta så vi ljög om att vi var tvungna att gå. Som tur är var det sista dagen… Drycker verkar hata mig.
//Flöffo
Puttar upp