Hur dags går ni och lägger er?
Har en liten fråga som vi fick i skolan faktiskt 
Hur dags går ni och lägger er? Och Hur dags går ni upp?
Alltså, när är det era föräldrar säger till att datorn ska stängas och sängen väntar och när du ska upp på morgonen och borsta tänderna.
Nå? Skriv vilka tider så kan vi jämföra! 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Är 16, men bor själv. Brukar gå och lägga mig 22-23 på vardagar. Skönt att lägga sig tidigt ju!
#1 Hehe ja, jag lägger mig också däromkring 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Vardagar: 22.00,läser till 23.00
Helger: Allt från 23.00 till 02.00! :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Lägger mig runt 23 på vardagar och går upp beroende på när jag börjar skolan helt enkelt, jag har ju sån lyx att jag har sovmorgon 3 gånger i veckan…
Så dom 3 dagarna går jag upp lite senare, vi kan säga att när jag börjar vanlig tid går jag upp runt halv 7-7, när jag har sovmorgon går jag upp halv 8-8 :)
//Caroline
På vardagar går jag upp 06.30 och på helger runt 10.00 :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Går och lägger mig 21:30 på vardagar (dåliga tider, hehe), men det är alldelles för tidigt, brukar ligga vaken till 23-24 xD
Går upp 7 på vardagar
På helger är jag vaken olika, men mellan 22:30 och 1:00 för det mesta när jag är själv :)
// Dodat :)
på vardagar lägger jag mig mellan 20:30-21:00 jag går upp kl 6:15.
på helger lägger jag mig mellan 21:00-22-00 jag går upp 8-9.
Vad tidigt ni är uppe! Eller så är det jag som sover för länge. ;)
På vardagar brukar jag sova till klockan är runt 8, och på helger runt 10.00-11.00. Oftast längre.
Dock tycker jag inte att ni ska följa mitt exempel!! 
// Anka
#8 Ojoj, kan du gå upp 8 varje dag? :O När börjar du skolan egentligen? ;D
//Caroline
#9 Ja, på ett ungefär. Men då har jag allt redo kvällen före ;) Skolan börjar 09,35 ^^
// Anka
#10 Varje dag? :O :D Skööönt :D Går ni inte väldigt länge på eftermiddagen sen?
//Caroline
#11 Yees, var dag. Det är jättenice ;D Njo, måndagar, torsdagar och varannan onsdag slutar vi halv fyra. på tisdagar tio över tre, fredagar tjugo över två och varannan onsdag tjugo över ett ^^
// Anka
#12 Oj, inte så där jättefarlig då, nice :D
//Caroline
Jag brukar gå upp ungefär klockan 7. Sedan brukar jag gå och lägga mig vid klockan 22.00 ibland 22.30, sedan ligger jag ju och läser en stund också :)
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
På vardagar går jag och lägger mig runt 21:30 läser till 21:45
Och vaknar kl 6
Helger går jag och lägger mig 22:30 och läser till 22:55 :P
Sen vaknar jag runt 8-9 :P
What doesn't kill you makes you stronger.
Hehe, igår vaknade jag inte, eller iallfall så gick jag inte upp förrän klockan 12.40… XD
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
21-22 på vardagar och 21-00 på helger
Lägger mej mellan 20.30 å 21. Går opp 6. fria dar får ja va oppe så lågnt ja årkar å sover till ja vakna om ingen väkker mej
Lägger mig mellan 
20.30-21.00 och blir väckt vi7,sen ligger jag väl och drar mig en stund.På helgerna går jag och lägger mig runt 10-11 tiden.Jag går upp vid 8-9 tiden
Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.
Medarbetare på barnens ifokus
Lägger mig 18.00.
Onsdag och Torsdag lägger jag mig 21.30.
Jag är 15 år.
Jag lägger mig i sängen ombytt och klar kl 20 (undantag idag master chef finalen;)) men somnar inte fören kl 23-01 ungefär på vardagar. Det är egentligen påtok för sent men jag kan verkligen inte somna tidigare. Mina föräldrar säger inte till att jag ska gå och lägga mig och släcka mm. På helger och lov (lov undantag sommarlov) ligger jag i sängen kl 23-00 men somnar inte fören 1-2.
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!
Haha oj vad gammal tråd! :)
// Anka
#12 Shit, jag som börjar 8:20 varje dag och som senast går till 4, två dagar i veckan. *avundsjuk*
Vardagar: somnar vid 22:00 och går upp 06:30 Helger: somnar vid 22:30 - 23:00 och går upp ca 08:00
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Vardagar lägger jag mig runt 21.00 och vaknar kl 06.00 På helgerna är det olika
Vila i frid Vanilj & Molly
På skoldagar lägger jag mig runt 22-23 och går upp 07:15 (kommer alltid till skolan i sista minuten, hah..), på helger lägger jag mig när jag känner för det helt enkelt, oftast på vanliga helger (och inte lov) lägger jag mig runt 1-2, men på sommarlov etc kan jag ibland vara uppe till 4 och sedan sova hela dagen.
På vardagar lägger jag mig runt 22:30-11 och går upp 06:15 ;)
Kan inte sova idag:( kolla tiden, såhär sent brukar jag inte vara upp men ibland så bara blir det så..
Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!