Barnens iFokus

Barnens

Etiketterallt-mellan-himmel-och-jordgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 432 ggr
Pilspets
2022-09-29 16:48
1

Presentera dig!

Skriv gärna kort eller långt om just dig!

• Redigerat 2024-03-15 18:57 av Pilspets
Pilspets
2022-11-24 08:43
1

Jag heter Juli,är 12 år och har haft autism i ett år. Då menar jag att det var då det upptäcktes.

Mitt stora intresse är hästar,har tyvärr ingen egen häst men hjälper till på ridskolan. Annars gillar jag djur,hamstrar,ifokus,käpphästar,fotografering,teckning,schleich o mycket mer. Har 1 katt o 3 campbells dvärghamstrar,2 guldhamstrar,4 snäckor o en kull med guldhamstrar.

Jag är Medarbetare på många sajter på iFokus.
B,l,a barnens,käpphästar,schleich,krukväxter,autism,synskadade,halloween o några till.

Fråga mig gärna,jag bits inte!😁

EquusCaty
2022-11-28 20:51
0

Hejsan

Jag är en Tjej på ganska många Somrar. Mitt namn är Lisa. Drömmen är en häst eller en hamster. Sålänge finns min söta kissekatt Lust hemma.

Jag är bl a medis på Julen, Käpphästar och Welshponny.

Tjena^^

[I_love_iller1]
2023-02-08 17:53
1

Ganska gammal tråd men:
Jag är en tjej på 8 år gillar att hålla på med hamstern, rita och taekwondo
Sen har jag även två små kaniner på 1 år och 9 månaders ålder. Favorit djuret är iller. Har tyvärr ingen egen. Sedan gillar jag också att skriva och hålla med käpphästar

• Redigerat 2023-02-08 17:53 av [I_love_iller1]
[Mulka]
2023-02-08 18:36
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag heter Tilde Mulka, är 10 år och bor i ett hus på landet. Jag rider, spelar innebandy och älskar att teckna. Jag bloggar, och har ställt ut på konstrunda tre gånger. Mina favoritdjur är häst katt och kaniner. Har en egen liten kanin som heter Luna och en kisse katt som heter Iggy. Han är här på bilden!

Pilspets
2023-03-16 10:45
0

Vill man kika på mig så får man kika här.😁

barnens, föräldrafritt, lek, stoj, bus, pyssel, sommarlov, jullov,
[Mulka]
2023-03-16 10:53
0
iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jord
[Zefirka]
2023-03-30 17:00
0

Hej!
Jag är en tjej och är 11 år, jag går i femman just nu.

Jag gillar djur, speciellt katter. När jag säger katter, då menar jag inte nakenkatter. Har tre akvarium hemma med lite fiskar i.

Dessutom går jag i tennis tre dagar i veckan och en dag i simning. Jag tävlar också mycket i tennis.

Gillar att läsa och att rita och teckna, jag har en jättebra serie som jag läser, den heter Warriors Cat.
Det är också kul att skriva egna berättelser, det största problemet är att komma på vad den ska handla om.

Jag gillar att baka, speciellt maränger. Gillar att baka utan att följa receptet, brukar dock bli misslyckat när jag gör så

Är rätt så ny på iFokus, så det händer att jag gör misstag och fel.

Borde ha presenterat mig innan, men nu gör jag det.

• Redigerat 2023-05-02 15:52 av [Zefirka]
[i_love_iller_2]
2023-03-30 19:03
1

ska uppdatera min presentation: Hej! jag är en tjej på snart 9 vårar. jag kom till iFokus 2022 och har hängt runt här sedan dess. på fritiden tycker jag om käpphästar, taekwondo, agility med hamstern, och teckning jag gillar även att skriva just nu håller jag på med en bok. jag läser även andra böcker, som warriors, kp (ingen bok) , och böcker om väsen och folktro.
när det gäller poddar brukar jag lyssna på creepypodden och kpodden 😀
älskar när det är helg men vardag är sämre.
hejdå!

Asti hasti
2023-03-31 16:51
1

Hej!
Jag är en hästtjej som heter Astrid och just nu går jag 5:an.

Mina favorit djur är hästar och katter. Har en katt, en häst och en massa hönor (som jag visserligen tycker är ganska tråkiga). 🐎 🐈🐓

Gillar att läsa mycket och mina favorit böcker/serier just nu är Black Beauty, Windy och Warrior Cats. Jag gillar även att skriva texter (både berättelser och fakta texter), att rita, käpphästar, lära mig nya saker, åka snowboard (är dock nybörjare på det) och en massa mer.

Jag pratar svenska, spanska och engelska flytande (eller är sämst på engelska men aaa).

Och varit här på iFokus i lite längre än ett år nu 😃

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Denna kommentar har tagits bort.
[Zefirka]
2023-04-27 18:56
2

Uppdatering:
Jag är en (ofta) glad tjej med en jobbig lillasyster och massor av fiskar. Jag älskar sport och att teckna, brukar hela tiden försöka skaffa nya talanger och är en riktig vinnnarskalle! ;)

Jag gillar också att läsa, iFokus (så länge jag inte gör några hemska misstag) m.m.

Baka är också kul. Gillar växter och studsmattor, att springa och att bada. :D

Skolan är helt okej, de bästa ämnena är idrott och slöjd ;)

Är 11 och ett halvt år 😊

Medis på akvarium, barnens och skojigheter iFokus 🐠 😊

• Redigerat 2024-12-28 17:15 av [Zefirka]
[Lilium]
2023-07-02 19:19
0

Då jag är Medarbetare hör nu är det dags för en presentation!

Jag heter Nelly, fyller 13 iår.

Allmänt omtänksam person som mer än gärna hjälper till! Men är ofta glömsk, vilket försvårar livet en del ;).
Djur har jag gott om, 3 hamstrar, 5 afrikanska jättesnäckor och 2 leopardgeckos. Jag gillar att vara ute i naturen och går gärna på promenader.

Medarbetare på ett par sajter till och försöker mitt bästa att ta hand om alla. Kan dock behöva ta pauser ibland pga mitt mående.
Hoppas ni fått svar om ni haft frågor om mig annars är mina pm öppna och man kan fråga i tråden! ☺️

Soja2012
2023-08-29 15:20
1

Hej!
Jag är en fotbollstjej på 11 år som ÄLSKAR fiskar och fotboll :)
Jag har en hund, mamma och pappa+massa fiskar.
Jag är aktiv på akvarium iFokus och barnens iFokus :)

Jag gillar att odla, baka och att läsa mm på min fritid.
Om ni har några frågor eller vill bli min brevvän får ni gärna skriva till mig! :)
/Sonja

/sonjabonja😋

Mus12
2023-08-31 12:56
3

Jag heter Molly och har nyss börjat femman!
Älskar att spela fotboll men gillar även att baka och att göra film!!
Favoritämne i skolan är: Slöjd
Har en söt men lite tjock guldhamster som heter Jazz..!
Ny här så känner inte riktigt alla än.
/Molly

/mollybolly 😄

[Zefirka]
2023-08-31 14:59
0

#14: välkommen 🙂

[Mulka]
2023-09-01 15:59
0

#14: Välkommen välkommen! 🙋‍♀️

[i_love_iller_2]
2023-09-04 12:48
0

#14: välkommen!!!!!!!!!!!!!!!!!

[Zefirka]
2024-08-25 13:51
0

Dags att uppdatera!

Hej, jag är en tjej på snart 13 år

Några av mina största intressen är tennis, akvariefisk och att teckna. Spelat tennis sen jag var 5 eller 6.

Tycker även om att pyssla, så mina favoritämnen i skolan är slöjd och bild.

Favoritdjur är katt, och det har det varit så länge jag minns det. Men kanin ligger nuförtiden inte långt efter 😉

Jag är Medarbetare på bland annat barnens.

Om ni har en fråga är det bara att skicka PM 🙂

• Redigerat 2024-12-28 17:09 av [Zefirka]
[Maskrosen00]
2024-08-25 14:48
1

Hej, jag är en tjej (?) som gärna håller mitt namn och exakta ålder privat men jag är en tonåring under 16.

Jag gillar att pyssla, särskilt miniatyrer. Jag gillar även att måla och rita. Jag tycker mycket om natur och spenderar hellre tid i skogen än någon annanstans. Jag väljer dock mina marsvin före allt annat och det är de jag helst spenderar tid med.

Jag tycker också mycket om insekter, myskbock är nog min favorit men jag tycker också mycket om vårtbitare och alla sorters humlor.

Jag har som sagt marsvin men också två hundar och får.

Det är en av de första gångerna jag skriver här tror jag :)

LampKnapp1
2024-08-25 22:11
1

Oj, jag har glömt presentera mig tror jag. Jag är iaf en tjej i yngre tonåren (jag har gått ut med min ålder men men). Jag är Medarbetare här på barnens, superkul!!
Jag håller på med teater på min fritid, tycker det är jättekul. Jag har spelat fotboll och spelade i nästan 8 år men det tog sönder min kropp då vi blev pressade så hårt att jag förlorade motivationen och slutade.
Jag gillar även att läsa, skriva och rita men tyvärr brukar jag glömma bort det och göra annat istället. Men när jag väl gör det gillar jag verkligen det!
Mitt favoritämne i skolan är antingen musik, svenska (ibland) eller kanske historia.
Musik är en stor del av mitt liv, jag har nästan alltid musik på. Min favoritartist är Billie Eilish!! Sedan är Ed sheeran, Molly Sanden, Coldplay, Lukas Graham andra artister som jag lyssnat MYCKET på.
Jag har inget favoritdjur då jag är rädd för det mesta djur….jag är rädd för mycket saker, så mycket att det inte går att ta upp.
Jag älskar mina vänner, de är en stor del av mitt liv. Jag spenderar mestadels av min tid på min telefon eller på att göra en massa dumma grejer. Inte dumma som att slå folk eller så utan snarare att jag bestämmer mig för att rita i min panna med tusch utan att se (har hänt, slutade inget bra) eller att jag springer runt med en filt över huvudet….normalt🤗.
Jag spelar mycket the sims 4, därför kan ni med stor säkerhet hitta mig på The Sims iFokus!!

Jag är en speciell och lite udda människa, mina vänner brukar kalla mig skum…men det är nog ganska sant. Men trots att jag är skum så bits jag inte så ni får jättegärna skicka PM om ni undrar något. Jag svarar troligen ganska fort.

Är du en simsspelare som letar efter ett forum som du kan diskutera de populära The Sims spelen? Då har du hittat rätt! Välkommen in att diskutera med andra simsgalna personer.
  • Redigerat 2024-08-25 22:12 av LampKnapp1
[Zefirka]
2024-08-26 16:47
1

#20: varför känner jag igen mig i det där att andra kallar mig skum 😂

[Maskrosen00]
2024-08-27 09:39
1

Bara tråkiga människor kallar andra skumma, ta det som en komplimang!

[Zefirka]
2025-03-15 11:17
0

Puttar upp!

[GTBLovesAnimals]
2025-03-16 19:24
0

Hej jag är en tjej som har ett stort djur intresse, jag är tio år

[Zefirka]
2025-03-16 19:40
0

Jag tänker att jag kan uppdatera min presentation lite!

Hej, jag är en nyfiken tjej på 13 år som inte har så många intressen egentligen. Men på fritiden spelar jag tennis, tecknar och har nyligen upptäckt hur kul det är med design. Men något annat jag tycker är väldigt kul är kartor, jag vet inte varför. Alltså liksom allt med kartor, t ex länder, språk och så. Språk är kul, kan själv svenska, engelska, ryska och rövarspråket haha.
I skolan är mitt favoritämne bild, och på andraplats är det slöjd. Sen kommer spanska.
Favoritdjur är katt och kanin, de delar förstaplats. Men jag får bara ha fiskar. (Se profilbilden)
Jag är även medis här på barnens!
Om ni har någon annan fråga kan ni skicka ett pm, så svarar jag när jag kan!

LampKnapp1
2025-03-17 09:25
1

Hmmmm, jag kanske ska uppdatera min presentation oxå då….