Barnens iFokus

Barnens

Etikettlekar-och-bus
Läst 103 ggr
[Zefirka]
2

Då är det första april!

Idag är det första april!
Har ni dragit något bus eller skämt på någon?

april april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill!

[Mulka]
0

Jag lurade mamma att det var den andra april! 😂

[i_love_iller_2]
1

Jag har inte kommit på något än men luras ska jag självklart göra!

Asti hasti
1

Har inte lurat någon än men min mamma och lillebror lurade mig. De hade bakat scones och lurade mig genom att säga typ ”tyvärr så blev sconesen inte bra, så vi äter fil istället”.

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Zefirka]
0

Haha

[Zefirka]
1

Min mamma försökte att lura mig att vi hade ett rådjur i trädgården

Jag sa att det inte var sant, men jag gick ut för att visa att det inte finns något rådjur. Man jag blev ändå lurad för jag gick för att kolla.

EveningRose35
1

Lade okokt pasta under toalettstolen🙈 mamma blev väldigt förvånad när hon satte sig och det lät som om toan gick sönder😂

[Mulka]
0

#6: 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

[Zefirka]
0

🤣

Asti hasti
1

Har gjort några små bus till min lillebror.
Jag tog hans IPad och ändrade bakgrundsbild till en där det stod ”Går du ut får du en krona”, han gjorde det så jag gav honom en krona. Sen så tog jag den och satte fast på den magnetiska flärpen man använder för att stänga IPaden med och satte fast den där. Höll på att dö av skratt när han letade på paddan och inte kunde hitta den 😂 nu väntar jag på att han ska hämnas…

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Zefirka]
0

Haha

EveningRose35
0

#9: 😂

[i_love_iller_2]
0

#9: 😂😂

[i_love_iller_2]
0

Jag tejpade för kranen 😇. Inte så uppskattat Haha.

Asti hasti
0

Min kompis skrev till mig att hon hade fått två marsvin. Jag trodde det var ett aprilskämt, men det var sant! Blev helt lurad eftersom jag trodde det var ett aprilskämt haha

#13 förra året tejpade någon för kranen i skolan. Sen sa han ”gör inte såhär” och satte på vattnet så att det sprutade på alla. Inte så smart kanske.

Mvh 🐾

[i_love_iller_2]
0

#14: oj! Hände samma sak för mig. Pappa blev jätteböter och jag fick torka golvet 😅.Läste på någon sida om ”aprilskämt som INTE är bra” alltså var någon president som lurades att världen skulle gå under och sa att det inte var ett aprilskämt. Då har man gått för långt!

[i_love_iller_2]
0

Jätteblöt*

Pilspets
0

#0: Jaaa,jag har lurat.

Blev väckt tidigt bara för att min far skulle försöka lura mig. Han misslyckades.😁

[Zefirka]
0

April april idag igen! Har ni lurats?

[Zefirka]
0

Jag vill lura någon men vet inte vem…

LampKnapp1
0

Jag har inte lurat någon men blev lurad av en kompis som sa att hennes hund hade dött…