seriesnacket
vad är din favorit serie/film? I den här tråden snackar vi om alla bra filmer, serier och program vi sett!
/sonjabonja😋
#0: Min favorit är nog Riverdale som jag håller på att kolla på nu! Nån mer som sett den?
/sonjabonja😋
Min är Fejk, den finns på SVT play. Obs om du ska se den varning för svärord och något ”barnförbjudna” scener.
#2: haha den har jag också sett för ett tag sen. Den är ganska cool, men håller med om lite ”barnförbjudna scener”
/sonjabonja😋
Finns jätte många bra, här är några av mina favoriter:
Crunchyroll : Fruits Basket, ascendance of a bookworm
Netflix : Free Rein, Inside the mind of a cat, Husdjurens hemliga liv
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#4: Ok :) ska kolla upp nån av dem😃😆
/sonjabonja😋
Massa!
Narnia, Harry potter, Black Beauty o massa mer.😃
#6: Är Narnia bra, funderat på att se den ett tag!
/sonjabonja😋
#2: oooo 😏😏😏
#6: Harry Potter är bra!
#7: narnia är helt okej, men lyssna inte på mig då jag e jättekonstig (blir uttråkad av att titta på film 😂)
Men alla jag känner som sett filmen tycker den är jättebra!
Edit: stavfel
- Redigerat 2023-09-02 17:28 av [Zefirka]
Tips på filmer man kan se?
Har Netflix å SVT play, är sjuk så..:(
Tjena^^
#11: Massa!
Tex "i huvudet på en katt"
Krya!
- Redigerat 2023-09-05 19:00 av Pilspets
#12: tack💝
Tjena^^
#12: den är superbra!
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ