Barnens iFokus

Barnens

Etikettdagens-fråga
Läst 52 ggr
Lona
0

Dagens fråga 29/11

Brukar ni ha någon adventskalender? Följer ni den på TV?

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

[Zefirka]
0

Ja, har oftast en "riktig" som är min, och ibland någon mindre som kag kanske fick av någon. Ibland en hemglasskalender som man kan få, och följer nu för tiden den på tv men inte alltid jag kollar varje dag,

Lona
0

#1: Åååhh, jag tänkte först "Hemglasskalender" = 24 miniglassar 🤩😋 men insåg sen att det nog bara var en vanlig papperskalender, möjligen med erbjudanden. 🤥😁

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Asti hasti
0

Ja, har gjort en egen adventskalender och brukar även ha den från Ika.

Jag följer den på tv ibland, beror på om jag tycker den är bra.

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Zefirka]
1

#2: 😉
17013715982342902075223943354686.jpg

[Zefirka]
0

#2: nejdå, inte så mycket erbjudanden men mycket pyssel ideer och tävlingar! Årets tävling var att man skulle designa nästa års julkalender 😮 jag måste vara med, vinnaren får presentkort på 1000 spänn och att bilden kommer vara på julkalender eller hur man ska säga

Men detta med 24 glassar… det var en bra idé!

• Redigerat 2023-12-01 15:59 av [Zefirka]
EquusCaty
0

Jag kollar på SVT’s julkalender och har en oreokalender

Tjena^^

HorseFriendForever
0

Jag kollar på kalendern på TV, och så har jag en choklad kalender, och en godis kalender som min farmor gjort åt mig och mina syskon.

// Wilhelmina <3

Signur123
0

Jag tittar på TV-kalendern, och har en köpt kalender, en sådan med små grejer i. Och så gör jag och min lillasyster varsin till varandra med godis i, och något mer varje advent och julafton.