Barnens iFokus

Barnens

Etiketter: allt-mellan-himmel-och-jordh-gtidsdagarnyår-2024
Läst 133 ggr
[Zefirka]
2

Nästa år blir trä-drakens år.

År 2024 blir trä-drakens år, som börjar den 10 februari. Ifall du är född år 2012 är du född på trä-drakens år. 🐲

Har vi några drakar här inne? 🐉

[Zefirka]
0

Nepp, jag är en kanin 🐰

• Redigerat 2023-12-31 14:33 av [Zefirka]
Signur123
0

Det är väl det med kinesiskt nyår? Aldrig tänkt på vad jag kan vara född i. Vad är man om man är född 2010?

Smihast
0

Nae, Jag är en kanin!

/ en djurälskare 😝

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

STAY

WEFLIP

• Redigerat 2023-12-31 15:20 av Smihast
[Zefirka]
0

#2: Japp, menas med kinesiskt nyår.

Om du är född 2010 är du en tiger 🐯

• Redigerat 2023-12-31 16:18 av [Zefirka]
Signur123
0

#4: YES jag är en tiger!!! 😄

[Zefirka]
0

#5: 🐯🐅

[Mulka]
0

Jag är en drake!!!

HorseFriendForever
0

vad är man om man är född 2011?

// Wilhelmina <3

Asti hasti
0

Japp jag är en drake 😃, vattendrake.

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Asti hasti
0

#8: kanin

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

[Zefirka]
0

#8: kanin precis som jag.

HorseFriendForever
0

oki

// Wilhelmina <3

Asti hasti
0

#0: det står fel i inlägget, det står "Ifall du är född år 2012 så är du född på trädrakens år" med om man är 12:a så är man en vattendrake 😃

Mvh 🐾

I_love_iller_2
0

Vad är man om man
Är född 2014?

Milo🎀🎀

Hon/hen

LampKnapp1
0

#14 häst tror jag

Asti hasti
0

#14: trä-häst

Mvh 🐾

I_love_iller_2
0

#16: hehe trä häst 😂

Milo🎀🎀

Hon/hen

[Zefirka]
0

#13: hm, sökte upp och det står bara drakens år 🤔 Men äsch, drake som drake!