Nästa år blir trä-drakens år.
År 2024 blir trä-drakens år, som börjar den 10 februari. Ifall du är född år 2012 är du född på trä-drakens år. 🐲
Har vi några drakar här inne? 🐉
Nepp, jag är en kanin 🐰
- Redigerat 2023-12-31 14:33 av [Zefirka]
Det är väl det med kinesiskt nyår? Aldrig tänkt på vad jag kan vara född i. Vad är man om man är född 2010?
Nae, Jag är en kanin!
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
- Redigerat 2023-12-31 15:20 av Smihast
#2: Japp, menas med kinesiskt nyår.
Om du är född 2010 är du en tiger 🐯
- Redigerat 2023-12-31 16:18 av [Zefirka]
#4: YES jag är en tiger!!! 😄
#5: 🐯🐅
Jag är en drake!!!
vad är man om man är född 2011?
// Wilhelmina <3
Japp jag är en drake 😃, vattendrake.
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#8: kanin
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
#8: kanin precis som jag.
oki
// Wilhelmina <3
#0: det står fel i inlägget, det står "Ifall du är född år 2012 så är du född på trädrakens år" med om man är 12:a så är man en vattendrake 😃
Mvh 🐾
Vad är man om man
Är född 2014?
Milo🎀🎀
Hon/hen
#14 häst tror jag
#14: trä-häst
Mvh 🐾
#16: hehe trä häst 😂
Milo🎀🎀
Hon/hen
#13: hm, sökte upp och det står bara drakens år 🤔 Men äsch, drake som drake!