Melodifestivalen
Ser ni på det? Vem är bäst än så länge? Kommer ni kolla på lördag?
Här snackar vi mello!
Jag brukar bara kolla på finalen, och Eurovision såklart. Någon som vet när finalen är förresten?
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1: jag har ingen aning, men deltävling 5 är på lördag så jag antar att det är det om ca 3 veckor?
#1. Den 9 Mars🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Tack för du spenderade din väldigt viktiga tid på att läsa denna helt betydelselösa mening!
#3: tur att vi har nån som har koll 😉
#3: okej tack 😃
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
#0: Gunilla 🔛🔝 såklart
Tjena^^
Okej, final på söndag!
Om ni sett bidragen, någon särskild ni hejar på?
#7: Markus och martinus! Jag gillade scarlet också men de åkte ut :(
Milo🎀🎀
Hon/hen
Ja, Scarlet var bra🙂
Tack för du spenderade din väldigt viktiga tid på att läsa denna helt betydelselösa mening!
Marcus och martinus vann! Men, var det dom de hejade på? Om inte, vem?
Jag hejade på Lisa Ajax, gillar låten och vilken röst 😍
#11: samma här 😍
Mvh 🐾