Babbel, pladder, tjadder, ladder……
Jo jag tänkte de vore bra med en ny allt-mellan-himmel-och-jord tråd! Här pladdrar vi på om vad som helst! Du kan berätta vad du gjort idag, något konstigt som hänt dig, hur du mår idag, allt!
Milo🎀🎀
Hon/hen
- Redigerat 2024-06-13 14:54 av johan
Hejj
Jag har jätteont i halsen, kan knappt svälja 😭 kunde inte sova inatt på grund av det
#3: aj oj! Vet verkligen hur det känns har haft halsfluss ett tusen gånger, det gör ont som satannnn 😩
Milo🎀🎀
Hon/hen
Hade skolavslutning idag, har ni haft det än?
#5: jag hade oxå det idag 😃
Mvh 🐾
"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#6: kul!
#5: Jag hade i onsdags
Jag puttar upp den här!
Vad har ni gjort idag?
Jag är sjuk så jag tog helg igår
#10: Åh nej, krya på dig!
Jag själv ska inte göra något särskilt idag, men jag har ett prov om några dagar jag ska plugga till men annars inget bestämt.
#11: tack! Att plugga till prov låter inte superkul😵💫
#12: nej det är det inte heller!
Jag har lite tråkigt just nu, gör ni nåt kul?
Jag vaknade nyss, fortfarande sjuk 🫤
#14: nej vad tråkigt, krya på dig!
Jag har fysik prov imorgon, så ska nog plugga lite inför det.
#15: lycka till, vi har precis börjat med fysisk bara några veckor sen.
Förövrigt är jag frisk nu!
#16: vad kul!
Jag har idrott imorgon, och på den så är det någon typ presentation ädr amn ska göra en uppvärmning. Så jag har gjort en jag måste göra inför klassen, och de andra måste också göra den. Jag vill verkligen inte men jag har inget val, det blir jättesvårt sen annars om jag inte är med 🙈
- Redigerat 2025-03-19 16:33 av [Zefirka]
#17: åh, det hade vi i våras oxå men då skulle vi hålla i en hel lektion. Då blev bara några få utvalda och tack o lov var jag inte en av de utvalda. Men alla behövde planera en lektion skriftligt
#18: ohh så du behövde inte framföra lektionen då?