Tävling, ny sajtbild
Tävling : ny sajtbild
Vi i admin här på iFokus har bestämt oss för att det är dags för en ny sajtbild! Alla barn får vara med och delta! 🌷
Regler:
- Du måste ha tagit/gjort bilden.
- Bilden får redigeras hur mycket du vill!
- Max tre (3) bidrag per medlem.
- Vill man byta bild kontakta någon av oss i admin (med fördel mig.)
- Att man förhåller sig till våra regler!
Tänk på att:
Bilden måste vara 1280x200 eller 2560x400 pixlar annars beskärs (klipps ut så den passar) den. 🌼
Bilden kan föreställa vad du vill men kom ihåg att det är ett forum för barn, så den bör passa det "temat".
Sista dag att skicka in sitt bidrag är andra (2) juli 2024 klockan 15.00. Röstningen kommer ske i en separat tråd. Mer info kommer i den tråden
Priset är ju då att det är din bild som kommer vara den nya sajtbilden tills nästa gång den byts! 🌸
Lycka till! 💚
Har du några frågor, skicka ett PM till mig, LampKnapp1
- Redigerat 2024-08-10 20:19 av LampKnapp1
Våran Medarbetare Pilspets har erbjudit sig att få bilderna till rätt storlek om någon skulle behöva hjälp kring det! 🤗🤗

Blåbär och lite smultron

Blommor

Blommor och bin
Vi i admin har diskuterat och röstningen kommer ske i en separat tråd. Mer info kommer i den tråden.
Tråden kommer självklart länkas här då.
Bidrag 2 av mig

Himmel med moln som är redigerad
- Redigerat 2024-06-14 23:41 av LampKnapp1

En röd blomma, överblommad tulpan kanske?
/ en djurälskare 😝
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
STAY
WEFLIP
En liten påminnelse om att det är på tisdag sista dagen att skicka in sitt/sinabidrag är!! :)
- Redigerat 2024-06-27 18:51 av LampKnapp1
Sista dag att skicka in sitt/sina bidrag!!
- Redigerat 2024-07-01 17:04 av LampKnapp1
Så, nu har klockan passerat 15 och tiden att bidra är slut. Röstningen börjar ikväll i en separat tråd. Länkar till tråden i den här såfort den publiceras! 🌼
- Redigerat 2024-07-02 15:00 av LampKnapp1
https://barnens.ifokus.se/discussion/1590415/rostning-ny-sajtbild-
Här är röstningen! Glömde länka igår🙃
Det är nu en omröstning igång då det stod lika mellan två bidrag.
- Redigerat 2024-08-01 09:57 av LampKnapp1