Barnens iFokus

Barnens

Etikettdagens-fråga
Läst 38 ggr
Smihast
0

Dagens Fråga 2/6 2024

Vad är ditt bästa sommarminne?

/ en djurälskare 😝

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

STAY

WEFLIP

[Zefirka]
0

Bra fråga, när jag var på Kanarieöarna jag 🙃

Denna kommentar har tagits bort.
Asti hasti
0

Har flera men Alive festival i Borlänge förra året =D

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

LampKnapp1
0

Tog bort mitt förra för det var jätteskumt formulerat.

Varje sommar sedan slänger jag minns åker vi ner till Blekinge och hälsar på släkt. Det är ju inte bara ett minne men varje sommar därnere är så mysig, fast det bara är en vecka.
Ett annat jag har är när vi var på Öland 2021. Det var lite tråkigt att det regna bara.
Ytterligare ett jag har är kanske inte så jättekul minne men det var när vi var i sälen 2022 jag, farmor, mormor och morfar. Men jag ramlade andra dagen där och skrapade upp nästan halva mig (ramla när jag cyklade på bana i skogen) och det har jag en massa ärr av nu.

I år kommer jag nog skapa ett nytt, kanske det bästa minnet, då jag ska till sälen med en av mina bästa vänner!