Detta är jag
jag är en rolig tjej med masa bus och spring i mig. Min hobby är taekwondo det är en koriansk kampsport jag har bra bällte, undrar va ni har för hobbys kan va kul att veta. Jag har ett zoo här hemma en katt två hundar en hamster två garbiler sex ormar en spindel två ödler och alla dom älskar mig prisis som jag gör till dom säger jag I LOVE ANIMALS. Kul att prata skriv gärna!!!!!!!!!!
jag är Medarbetare på sajten. medde är min mamma!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Hej fliza!!!
Jag är Cecilia 10 på fredag!!! (28 maj.)
Jag gillar att vara med min bästis Lisa, mina djur hos mormor och morfar, spela dator och mycket mer. Jag har 5 katter, 8 hästar och en kanin. Alla djuren är hos mormor och morfar för vi kan inte ha hästar i trädgården. Hästarnas är allas katterna allas och kaninen min och mikels. Jag gillar inte spindlar bara för att mikel har skrämt mig…
Jag ska få ett eget föl närsomhäls väntar bara på att det ska födas.
//Cicci 

Kul att veta… 
Oj va myket djur ni har okså zoo hemma
hahahahahhaha.
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Hej fliza ja har oså en massa djur hemma 2 katter inne å 1 hund ute ha ja oså 2 katter å i stallet ä de 4 hästar mommo å moffa ha kor å får å hönor oså brevid oss min mamma ä oså på iFokus å hennes sambo de heter GittanL å oskarshamn hej då
Hej kul att se dig här!.
he j