Drömar! Drömar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej här kan ni skriva era drömar T.e.x vara ihop med nogån. Vara rik eller va som helst!
Min dröm är att va ihop med den här killen han som är i börian och sen så ser man honom lite bätre. Har visat den här låten i (värdens bästa låt) visar den här för att den är jätte bra finns en med bättre som man ser han bättre men den här låten är lika bra tar den! Kolla mit första inlägg på (värdens bästa låt där ser man han bättre hihi!
Ps. De är han med ljust hår!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Han med tatoeringar nu kanske det blir lätare att veta vem beskrev lite dåligt först!
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Min döm är nog att mamma och pappa blir ihop igen och älskar varan licka mycket som förut och att michael jackson återupplivas så jag kan träffa honom och gå på konsären "This is it" ![]()
Hoppas att den dröm går i uppfyllelse fliza 
Jag önskar jag blir ihop med Philip och blir pop-stjärna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack så myket inlägg 3"Hoppas din dröm blir san!
Till inlägg 4" Hoppas du blir pop sjärna!
ja håppas mamma å skelle jifter sej å ja får en lillebror
Det är bara till att hålla tummarna så våran drömmar går i uppfyllelse 
#7 Ja det ät det bara…
ja håppas våra drömar blir riktiga
Ja vill ha än lillasyster inge lillebror.
jag kan denna låt bra: