Barnens iFokus

Barnens

Etikett: om-sajten-och-ifokus
Läst 597 ggr
medde
0

Medarbetare på sajten

Jag har fått flera pm från er underbara medlemmar, med en förfrågan att få bli Medarbetare på sajten. Om ni visste vad glad jag blir över dom pm jag får.

Men just nu behöver vi inte ha några fler Medarbetare på sajten. Men detta kan ändras väldigt fort, då sajten växer och vi behöver ju växa med den.

Jag kommer självklart att spara dom pm jag fått och ha er i mina tankar då det ska tillsättas mera Medarbetare.

Jag kommer även att uppdatera i denna tråd då vi söker mera Medarbetare.

Mvh medde//sajtvärd

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Dodat
0

Bra! Men nu är ni ju 3 vuxna, och 2 barn, så jag förstår om ni inte vill ha fler :)

// Dodat :)

medde
0

Hej Dodat!

Visst är vi tre vuxna på sajten, detta är för vi alltid ska försöka ha en vuxen tillhands om det skulle behövas. Detta är jag medde, sissie samt StefanW

Men två barn är vi inte, vi är några fler.Barnen på sajten är.

Lillufsen, fliza. Mikael. CeciliaW, KennetW95 samt Jossangizmo.

Men jag vill verkligen säga att allt som sajten växer som det gör verkligen nu i full fart, så kommer vi behöva ha in mera Medarbetare. Men inte i just detta nuet.

Mvh

Dodat
0

Oj! Säg till sen om ni behöver flera! :)

// Dodat :)

medde
0

Hej Dodat

Jag spar alla pm jag fått och kommer ha dom i mina tankar då det  dags att ta in flera medisar

Prommis!

Mvh medde

Mexxie
0

Vet att ni fått många PM om detta, jag anmäler mig också som frivillig Medarbetare.

Fast det var inte det mitt pm till dig, medde handlade om, bara så att du vet. Jag försöker få denna sajt lite mer aktiv, och jag tror jag lyckats lite (:

Vet även att vi har några oaktiva Medarbetare som jag aldrig sett här heller….

Lilldockan
0

Ja vill inte bli merarbetare va de nu ä. De låte jåbbit

medde
0

#5 Jag har noterat ditt intresse om att bli Medarbetare.

Tack:-)

Ps, Vem är det du saknar av medarbetarna? Ds,

#6 Du har alldeles rätt lilldockan, men ska vara ganska aktiv på sajten, men framför allt måste man vara artig och trevlig mot alla medlemmar på sajten, och även hjälpa till om det kommer in nya medlemmar kanske behöver lite hjälp eller råd. Då man är ny härinne kanske man är lite blyg och inte vågar skriva så mycket, då är det viktigt at den nya medlemmen känner sig välkommen på sajten.

Sen är det ju toppen om man även kan starta nya spännade, roliga, intressant trådar. Då kan  det ävenvara ett litet plus i kanten.. Så visst kan det vara jobbigt, men även väldigt kul. Du kan ju fråga din storebror han vet nog en hel del om hur det är att vara Medarbetare. Då han är en av dom alla duktiga vi har här på sajten.

Mexxie
0

#7 Nu när du säger det så tog jag mig en titt i medarbetslistan och insåg att det inte vr någon som jag inte sett på länge!