Vad vill ni bli?
Ja, vad vill ni bli när ni blir stora?
Jag vill bli Jockey :D
egentligen älskar jag djur mest av allt, men jag skulle vela bli hår frisörska ;PP
annars vargskötare<3 :D

Vargskötare ville jag bli en gång fast sen delfinskötare.. :D:D
vill nog gå linjen djurvård. Sen vet jag inte vad som går å välja efter de, men ja : D
Malteråttan (L)
Hmm.. ska tänka :)
ja vill bli polis
typ djurvårdare.
#5 oh.. O.o hur gammal är du ?
jag lovar dig, kommer nog ändra dig snart.. :)
dom flesta killar ville nog bli poliser när man va små men när man blev äldre .. hahah omg då kommer man med sånna typ gangsterkläder o bah fuck the police o ja du fattar.. :p
Jag vill bli frisör elr veterinär.
#2 Mamma har jobbat med delfiner. så jag vill vill marinbiålog och jobba me det också
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
ja vill jobba med djur eller så vill jag bli hästsköter i ett galoppstall.
Svårt men nått med djur skulle vara kul. Inte spindlar har spindelfobi. 
//Cicci
#7 vadå för han inte bli polis ? Det är väll inget fel med det?
#12 sa jag att han INTE får ?
tänkte ba att om han går runt o skryter om de bland "äldre killar" OCH tjejer, så tycker man tog de är barnsligt.
Har massa kill och tjejkompisar, men mest killar då. som ville bli polis när man va 5-10 år men nu när dom är 13-16 går dom runt med sånna gangsterkläder o skriver "F.T.P" överallt, kastar sten o pekar finger åt snutar. (dom gör de inte utan anledning men nu ska vi inte komma in i de) så tänkte ba att d lät lite konstigt ?
& 90% av folket i sverige hatar polisen nuförtiden, nästan alla jag känner gör de, + mig
Sköta ett hunddagis 
Alla jobb varkar kul. Hoppas ni blir det ni vill!!
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Hundkursinstruktör, djurskötare(på ett speciellt ställe vet vilket), hästskötare(galopp eller trav) och kaninuppfödare.
ja ska inte bli en vanli polis. ja ska bli som beck å lösa mod.
#17 haha, okej inte för jag vet vad beck är men :D
beck ä en farbro som ä polis på teve. har sett i bland när mamma inte vart hemma
Jag har masa filmer med beck.

#19 - hur gammal e du?
Hann ä nyss 11. Ja ska bli mamma nä ja ä stor.
#22 de låter ju kul! hoppas du lyckas med de (:
Malteråttan (L)

Hade varit kul att ha en stor djuraffär, som även tar foto på djur, och affären specialliserar sig på dvärghamstrar :)
// Dodat :)
Eller kanske författare!
… jag vill okså bli en jockey 
13 går du å skryter omm va du ska bli. de jör inte ja. du säjer att nästan alla mänskor inte jillar polisen sen säjer du de du skänner pluss dej själv. Tänk att skänna nästan hela sverjes befolkning. Ja ä tykker de ä otroligt. Kann du namnen på alla dessa du skänner å. Här i vårt område bor minst 50 männskor och alla jilla polisen. Du kanske ska bli bov när du blir stor men skryt inte om det
#27 haha ska jag verkligen nämna alla jag känner?
men 50 personer är inte många? tss.. jag snackar om över 300 personer.
Tykkte du prata om 90 procent av sverjes männskor å att de va sånna du kännde

JAg förstår inte heller vad som är fel med polisen… :/
de jör som sakts inte ja heller
De ä jettesnälla så de så.
Bäst på iFokus: Barnens, Djurparker, Jedward
#33 det va säkert med dagis/skola..
vanligt får man knappt röra deras bil innan dom kommer o stoppar en,
Ja, men ja har aldri blivi stoppad när vi varit i stan. Ja ha vinkat å de ha vinkat tillbaka. Så de ä snella. Mamma har blivit stoppad när hon kört bil å då har fått visa sin bild å blåst i en liten apparat, men de va snella då å.
ja ha åså vari i en polisbil men de va inte i skolan. Ja fråga en gång när en polisbil stod vid gångbanan. Ja fick så järna provsitta. De va jättespennande å de va så snälla å sa en massa om polisbilen. Ja ha åså vari me när mamma blivi stoppad å fått visa skörkort å blåsa i apparaten. De va hur snälla somm helst. Å ja ska forfarande bli polis när ja blir stor
tänk att få jälpa männskor som fått problem å finnas till hands
#35 för att du är liten.. och visst om man vinkar så vinkar dom asså jag vinkar väl också ifall ngn vinkar till mig?, men rör man ens deras bilar kmr dom o stoppar en ;

#38 Varför ska man röra bilen? Det finna väl inte anledning, du kanske samlar på att röra bilar? "åhh, jag har rört en polisbil :D".
ja varför ska man röra andras bilar. mamma kan bli arj om nån rör hennes bil. har de en vuxen med kann mamma gå ur bilen och säja att de skulle lärt sina barn medan de va små att inte röra anndras saker. Skelle ska vi inte prata omm hur arj hann blir när nån rör hanns bil. den ä spesialmålad. så ja förståe att polisen i polisbilen blir arj när du rör denn. somm mamma säjer de kan vara kladdiga hender somm jer avtrykk
Ja mamma blir arj må du tro. Sejer nåt omm ouppfrostade barn. Polisen ä snell annars vinkar de inte tebaka så de så.
#41 men omg -.- ALLA människor vinkar tillbaka om man vinkar till dom!
HAHA tillochmed folk i fängelse, gamla, små, ALLA. de betyder inte att alla i hela världen är snälla?

Varför gillar du inte poliser, EmmaVarg?
Det där med vinka, det gör ju alla, men poliserna gör ju inget fel?
#43 vill inte ta det här när alla kan läsa? -.-
och sen alla tycker som man tycker va e de för mening att folk kommer o säger emot. jag får tycka vad jag vill!
44 de va du som börja seja emot när ja skrev att ja ville bli polis. De va allså du som börja. Du menar att vi sejer emot dej när vi tykker inte somm du men du sejer inte emot när du inte tykker som oss. Om nån här har sagt att du inte får tykka somm du tykker så sej till mej så ska ja kolla det. ja har ansvar somm mearbetare att se till att alla får tykka som de tykker. Här på sidan kann vi ha inte samma tykkande å de ä de somm ä kul
#45 ttss.. nej jag frågade varför du ville bli de, får man inte fråga eller?
46 tala först omm var nån sagt att du inte får skriva va du tykker
#47 ingen sa de men du och den andra tjejen håller på hacka på mig bara för ja frågade? -. omg
#48 Omg ? Mm Sure… Det framstår som om du inte gillar att han vill bli polis!
#49 MEN NEJ JAG FRÅGADE BARA FÖR I ******* ?!:S
de e precis samma som att fråga någon som vill bli djurveterinär VARFÖR man vill bli de folk har ju anledningar till varför man vill bli något o jag kanske undrade?!
50 å ja skulle ändra mej nä ja blev större å ja skulle inte skryta me att ja ville bli de. Vem hackar på vem igentligen om vi sejer så. å du behöver inte skrika för de jör ingen av oss andra. Vi ska väll kunna prata normalt eller hur
#50 asså ja snackar du om? jag sa inte att du KOMMER jag sa att typ ALLA mina vänner ville bli de när dom va små men ändrar sig när man blir äldre får jag inte säga de eller?
Men spela roll, Lillufsen vill bli polis och EmmaVarg gillar inte poliser och nu släpper vi det ;D
Jag vill bli 'radiopratare' haha 
medarbetare på allergier.ifokus .
53 de låter kul då får du spela musik å
#54 Ja det tror jag :D
va kul
ska du fotbållsprata då
#57 Nej det tror jag inte :P har ingen alls koll på fotboll hahahah.
du kan lära dej
#59 Ja det kan jag kanske :) men jag skulle ändå inte fatta så mycket, haha tycker inte att fotboll verkar så kul 
innebandy å hocki är kuligare. du kanske ska prata nyheter eller jöra repotach
#61 Japp det håller jag med om ;) jaa det passar nog mig bättre
va kul om vi får de jobb vi vill ha
Jag håller med Emma Varg här :) alltså, hon har inte sagt att hon känner hela svenska folket. Man kan göra undersökningar. Är du 13 år så har du haft både matte och samhällskunskap i skolan, så du borde förstå vad hon menar :)
Jag vill förresten bli läkare :)
64 hon sejer 90% av folket i sverige hatar polisen nuförtiden, nästan alla jag känner gör de, + mig. Menn nu skulle vi skriva omm vad vi vill bli å inte annat
Tja, det här är ett diskussions forum :)
Det finns 9 miljoner människor i sverige. En stor del av dem är invandrare, som OFTAST (Inte alltid, har absolut INGET emot invandrare och utlänningar. ÄR EJ RASIST!) kommer i problem med polisen. Det finns också svenskar som gör det, väldigt många faktiskt. Det kan bli 90% av svenska folket. 100 människor är inte ens en halv % av Sveriges befolkning :)

Kanske ha ett hobby-företag :)
#67 du menar alltså att över 8 miljoner av männskorna inte gillar polisen. Då ä de inte äns 1 miljon som inte jillar dom men de flesta barn å gamla jillar dom å de ä mer än 1 mijon. Har du värkligen läst matte kann mann fråga. Å visst ä det ett diskutionsforum men just tråden här handla om va vi vill bli å inte va vi tykker om polisen
OK! Nu måste jag gå in och bryta här - killar och tjejer!!!
Självklart får man tycka det man vill men vi tar det lilla lugna nu. Nu släpper vi allt om vem som sagt vad om poliser. Några gillar dem några inte. Det räcker bra med att alla vet det.
Så nu fortsätter vi i en ny tråd istället, där ni kan börja om.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!