Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 766 ggr
fliza
2010-07-16 19:22
0

tja!

Hej jag är tilbaka!Gladfrån min semester

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

[TheoA]
2010-07-17 01:46
0

Tjabba tjena! Var det skönt på semestern? badade du mycket? var det varmt? xD några frågor..

fliza
2010-07-17 13:31
0

Ja det var mer en 40+ grader ute. Ja jag badade i medelhavet och de va 10 meter djupt och jag simmade själv men jag simmade okså i det grunda! Att va i cypern va kul men effter 4 dagar blev det litte knas min mamma medde skar sig i benet och fick en läkare till hotelet mamma trode de bara skulle tvättas men docktorn sa vi ringer efter en amulans, mamma  sa amulans jag har inte brytit bennet vi ska bara tvätta det nej vi ringer efter en ambulans så åker du och din dotter in på sjukhuset och sy men men de ska tvättas men jag kan  inte tvätta de sa docktorn  mamma sa du ha förstört min symester docktorn sa på skoj de är de jag är till för och då  då ser vi ambulansen med skrattade ella mamma och jag gik ut och väntade på ambulansen på framvägen och då kommer den med blå lyserna på   men dom åkte förbi till backvägen dom kom utspringandes som några soldater  och jag sa min mamma är där ine och då kom hon och dom bara sätt dig ner och alla kommer och ser på men de roliga vart min bästis på hotelett hade bli vi frågde var är patienten hon sa jag vet inte va har hänt inan jag kom springande. Mamma syde 6 styngn och va tvungen att komma till backa 3 gånger med mig.

Men  den tredje gången vart jag okså sjuk så jag fick hälsa på en annan doktor jag hade öroninflammation så jag fick bada men inte doppa huvdet men mamma fick inte  så jag fick totalt bada i medelhavet 3gånger på hela resan sen fick jag bada i hotelets smusiga pool som dom aldrig gör rent hotel Evalenna. I vårt rum hade de svart mögel så jag vart sjuk för jag är en jättestor mögelalärgiker. Nu kommer vi till  den allra värsta dellen FRITIDSRESOR!!!!!!!!!!! dom va inge bra vi är väldigt sura på dom gorde inte ett smack för att hjälpa oss och hella basdrums vägen va på väg att rasa  och om mögletsäjer hon bara det luktar inte mögel men mamma sa de är klart vi vädrar  ju här hella tiden men de luktar ju inte mögel men du sa mamma det fins folk i mögel skadade hus och mäniskor na  som bor där kan bo i mögel skadade hus i år utan att veta det tills experter kommer med maskiner och kollar och bäretar det så kan väl du åka hem till sverige och jobba som mögel hund. Hon gick sen och vår granne klagade också men bara för lite musik men dom hade fåt hört at den stängde klocka 00.00    fast den stänger  klokan 02.oo men de är de lungnaste hotelet någonsin inge musik bara lite lite de är inge liv där. Men hon hade gått och bertättat så en mekaniker och han sa om väge hoppas att din doter sitter på toa när den rasar för den kan rasa när som hälst hon kan dö om den rasar. Mamma gik ner och berätta att vi måste byta rum efter en dag fick vi byta rum  de va de rum som dom som klagade om musiken hade. Vi ville byta hotel de ville dom okså dom fick ett nytt hotel men de ville dom inte ha så dom fick ettt annat erbjudande men då skulle dom få bätala nej sa dom men då  fick dom byta gratis endå men vi va alltid tvungna att betala. Jag grät tilomed framför en av fritridsresor och jag va så  rädd att jag trode jag skulle dö men hon sa bara jaja va kan jag göra.Gråter

De bra med resan. Jag fick kompisar,De va biliga på i affärena t.e.x kloka 50 kr i svenska pengar 5 eoru  i eore,Jag åt på resturang varje dag och hade kul i dom dagarna de gick.Glad

ps. alla pratade engelska och grekiska!Cool

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

[TheoA]
2010-07-17 16:21
0

#2 vad jobbigt det låter. ja det kan inte vart en så kul semester.

När vi var på gran canaria förra året så bodde vi på ett jätte bra hotell. Där blev ingen sjuk, och ingenting hände oss :/

fliza
2010-07-19 21:43
0

Vilken tur de va ju gäte bra att de inte hände not och att ni bara hade trevligt.