Det kungliga brölopet!
Det kungliga brölopet tittade jag på det va bra och kul att se på svt 1 går det. Viktorias kläning va jätte fin!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Ja jag såg också bröllopet. Victorias klänning hade ett 4 meter långt släp! :o
Nej släpet var 5 meter men den va jätte fin
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Tycker inte det var så roligt, släpet blen nog smutsigt 
// Dodat :)

Ja, dom var fina :)
Såg inte hela, men lite han jag se.
Jag tycker inte att kläningen var något specielt, jag tycker att hon har haft finare kläningar på sig, men det är vad jag tycker! :)
Ja alla tyker vi olika.

#5:Japp ! :) Och det får man acceptera ! :)
Japp.
en del solldter hadde kuliga mössor

Vet ni ? Hästarna hade special tilvärkade hästskor i silver + att det stod hästens namn på skon och ryttarens namn, coolt ! :)
#9 i aluminum faktist :)
jag som är medlem i beridna högvakten har chans att vinna en av hästarnas skor. hoppas på att jag ska vinna en :)
hovslagarna skulle sko 74 hästar på en morgon och ta av alla samma dag :)
#10 Jaha, de sa silver.
När en kung gifter sig är det guld på hästsläpet de dom drar men när prinsesor gifter sig är det silver i på.
#11 det var silver för länge sen. Då satte dom dit skorna så att hästarna skulle tappa dom så att alla människor skulle kunna plocka upp dom :)
#11 det var silver för länge sen. Då satte dom dit skorna så att hästarna skulle tappa dom så att alla människor skulle kunna plocka upp dom :)
Ganska kul men lite ut-skatat för min del. 
Men fin klädning Viktoria och Maddelen hade också en fin en. 
Hon hade ett ganska bra tal med
//Cicci
Jag skulle vilja ha en sån häst sko! Och vilja se en häst som handlar skor själv hahahaha
Jag blev lite besviken på tårtan, jag trodde att skulle vara fint dekorerad och sånt men den var bara helt vit… 
#16 haha, det sulle jag okså vilja se ![]()

#17: aa, men herregud, 330cm hög :O !!
Ja tårtan var inte så fint dekorerad
#17 jag med jag trodde den skulle ha massa röda rosor eller något sånt…
Min mamma, jag och min plast pappa är mycket inne på mat oh trodde att trårtan skule bli den mest finaste men det blev det inte… 
#22 Ja inte fin bara stor
#23 ja, den var jätte stor :o
de va än roli båt de åkte i

Läste i Sydsvenskan (en tidning) 2 månader innan bröllopet att roddarna tränade för att hålla rätt takt redan då :)
#26 Tidigt tränat!!! 
#22 Ne den var ganska ful faktiskt xD

Håller med… xD
den va finmålat
#28 nä, den var as ful! xP

Kanske inte har till saken att göra men det var lite kul för medan Kristian Luuk satt och kommenterade det bröllopet så gifte sig hans ex-fru. Vet detta då jag känner hans dotter.
Det var fint men asså ett 5 meter långt släp :o