Barnens iFokus

Barnens

Etikett: allt-mellan-himmel-och-jord
Läst 992 ggr
[Lilllufsen]
0

Flikka å pojke osams

Va sejer ni om att en pojke slår en flikka

Emmamanda
0

Inlägget borttaget av medis / sissie

EmmaVarg
0

tycker det är lika okej att killar slår tjejer som att tjejer slår killar..

många sgr att killar är starkare och att man är typ feg om man är kille och slår tjejer men det finns faktiskt många tjejer som är starkare än killar så jag bryr mig inte så mkt om det är tjej och kille som slåss eller tjej o tjej eller kille och kille, alla är u människor?:s

Dodat
0

#1 Detta är ett forum som bara barn får skriva i :)

// Dodat :)

EmmaVarg
0

#3 haha hon kanske är barn/tonåring.. men skrev att när hon var mindre^^

Dodat
0

Jag kollade hennes profil :)

Cazzos
0

Vissa säger att det är fegt att slå tjejer (om man är en kille) men jag säger bara "han visar sin styrka för en aning svagare kön.."

Fast det är ju förstås många tjejer som är starka.

Det är absolut inte okej om en kille försöker t.ex. misshandla en tjej.. Men att kanske knuffa till den eller så är ok.. tkr jag…

[Lilllufsen]
0

fikk många svar. nu nesta fråga. vad tykker ni åm att en vuxen pojke slår en vuxen flikka

EmmaVarg
0

asså,  de e inte fel om killar slår tjejer, bara inte de e fler killar än tjejer .

[TheoA]
0

såg en man som slog sin tjej på grönalunds parkeringen idag :/

Han la också hennes glasögon på backen och trampa sönder dom :(

medde
0

Nu måste jag gå in i tråden!

Det är under inga omständigheter okey för en kille att slå en tjej, eller tjej att slå en kille'!

Att slåss handgripligen är så fel det bara kan bli. Så att det skulle var mer tjejer än killar eller tvärtom, är helt fel det med!

Ingen ska slå någon! Vilket även är staffbart enligt lagen!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

DixiStampeson
0

Det är inte okey att slå någon alls! Dock så brukar jag bråka med min brorsa, fast han slår alltid ner mig då.

EmmaVarg
0

#9 vilken i*iot :o ..

#10 det är inte straffbart om en vän slår/knuffar en  på skoj ?  isåfall snackar du om att "misshandla".  att slå något löst är okej?  många vänner slår mig "på skämt" och ajg tkr bara de är kul?

medde
0

#12  Tråden inlägg börjar med osams, så inte är det en lek det talas om här.

Även jag  talar inte om lek, lek är en sak, slåss på riktigt annan sak.

Men nu vill jag tråden återgår till en trevlig ton och inga svordomar eller okey att slåss. Annars riskar tråden att låsas.

Mvh

Jossangizmo
0

Det är aldrig ok att slå någon annan, kvittar kön.

[Lilllufsen]
0

får en farbro slå en tant om farbron är arj

Dodat
0

Verkligen inte…

Jossangizmo
0

#15 absolut inte. Man ska aldrig slåss, det löser inget.

[Lilllufsen]
0

va tykker du när en pappa slår mamman så hon blöder å ramlar åmkull. hon har inte jort pappan nått. han arj endå

Dodat
0

Verkligen inte! Varför frågar du det egentligen?

medde
0

Man frågar nog för man vill veta, sedan av vilken anledning kanske man alltid inte behöver veta eller om man kanske inte en vet det själv, utan enbart undrar. Ett Tv:e program, film, hört någon berätta, så det kan finnas många olika anlednigar.