Barnens iFokus

Barnens

Etikett: skolan-och-fritids
Läst 1337 ggr
fliza
0

Har skolan börjat?vilken årskurs?

Har eran skola  börjat? vilken klass har börjat i? skriv här åå vilken skolla ni går i och gärna om ni har en klasskompis!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Dodat
0

Min har börjat, 6:an :(

// Dodat :)

MoaP
0

jag börja idag på 2an det var roligt och imorgon ska jag cykla med min kompis simon som bor på åland sen ska jag cykla med honom hem igen vises imorgon kl 13:30 hej då.

Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!

http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal

http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal

och bloggen till minecraft finns också ;P

http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så

allt finns i ett! :)

fliza
0

bay bay 2#.  6 an 6 an 6 an 6 an aaa va jag blir avensjuk jag går bara 5 manGråter aaa avensjuk 6 an 6 an 6 an 6 an 6 an 6 an 6 an 6 an 6 an 6 an!        vem va dte nu igen som burgar 8 an

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

[TheoA]
0

Jag ska börja 5:an tycker det är det är piss!!!!! :(

fckingdead
0

jag börja 9:an igår.

Malteråttan (L)

virre1
0

Börjar 7:an på måndag :(

fliza
0

5 hur mång år är du åå wow 9 an de vill jag!                6# waw du åkså 7 an de vill jag jag vill gå högre upp

GhostHouse
0

Min har börjat, årskurs 6.

virre1
0

#7 Jag vill tillbaka till lägre klasser för det var mycket enklare där.

Jossangizmo
0

Jag ska börja i 7:an på måndag Flört

lillbakaren
0

börjar sjuan imorgon, ny skola, splittrad klass, skåp, olika klassrumoch lärare. NERVÖS:::

ShitGoose
0

Ska börja 1:an, på gymnasiet alltså :)

Medarbetare på Sphynx iFokus

[SimonK]
0

Ska börja 5:anGråter

Jossangizmo
0

Jag saknar min andra klass och jag känner typ bara en i min nya Rynkar på näsanGråter

virre1
0

#14 När jag började sexan så saknade jag min gamla klass även fast jag tyckte den var jobbig då men under sexan så fick jag nya kompisar. (Där jag bor räknas sexan som högstadiet)

Jossangizmo
0

#15 okej

fliza
0

oki oj vilka häga klaser

riiffen
0

Jag började 7:an igår :)

medarbetare på allergier.ifokus .

fliza
0

7an jag blir avensjuk

riiffen
0

#19 Varför då? :-) skulle hellre börjat femman, 7:an är så mycket läxor och sånt Obestämd

medarbetare på allergier.ifokus .

[SimonK]
0

Klockan 9:00 börjar min IDAG! :(

Jossangizmo
0

#20 jag tycker det ska bli kul med högstadiet och läxor så man kan börja plugga igen Glad

KaninenWilma
0

Jag började i 7:an i måndags :)
När börjar/började du? och vilken årskurs? :P

southdakota
0

Jag började nian i måndags Tungan ute 9A

fliza
0

#24 9an avensjuk alla som är över mig är jag avensjuk på ju hmmm.

#20 för det är collt att va i högstadijet

#22 skolan läxer det är farligt att pluga för myket tyker jag minst 30 mate tal på en  matte leksjon!

southdakota
0

Haha, nej, högstadiet är tråkigt, som mellanstadiet fast mer plugg Tungan ute Fördelen är att man får gå till någon mataffär/kiosk på rasterna och köpa choklad, läsk och sådant Oskyldig Men är ju knappast nyttigt!

Jossangizmo
0

#25 nej det är jätte nyttit Flört

#26 Jag har precis börjat högstadiet och tycker det ska bli jätte rolit xp Än så läge har jag inte köpt något godis och kommer säkert inte börja göra det förrän 8:an eller så. Har andra grjer att spara mina pengar till Tungan ute

fliza
0

jag är i skolan nu  på skolans data rast !!! Tungan ute

old_Louisez
0

Har börjat 6:an! i börjar var det rörigt, men nu är det kul!Skrattande

senara
0

Började 1:an på gymnasiet förra måndagen :) Väldigt roligt fast ganska nervöst med ny skola och nya klass kompisar.

[japptravare]
0

Första ring ;D

20 Aug började jag ^^