Barnens iFokus

Barnens

Etikettsport-och-hobby
Läst 950 ggr
fliza
0

wurpan jag aldrig kommer glömma!

Hej idag har jag jätte ont i hella kropen för igår så cykla jag men  då åkte jag ner för en backe då finns det ett järn staket för de är ett  pakerings plats för bil så jag åker ner  för backen i full fart och hinner inte bromsa så det va typ som en trotarkant som finns där så typ 3 meter lång rad med blommor cyken stanar vid kanten hiner inte bromsa så jag flyger över styret på cykeln över alla blommer åå med huvet före rätt in i staketett järn  tur om hjölmen va på anars hade jag döt! Vurpan va så stod åå så alla kompisar springer till mig ååå drar upp mig tar upp cyken styret snör blod på staketet över allt hela mit ansikte va blodigt nä blod okså  hela benet va blodig okså vänstra jag är svullen idag på bene ååå lite på näsan blåmärken över allt ååå magen är invartes svullen allt gör fruktansvärt ont!!!!!!!!!!!!

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Dodat
0

Hemskt D:

// Dodat :)

Jossangizmo
0

Usch då, krya på dig. Flört

[TheoA]
0

Aj, aj. det kan inte ha vart skönt :(

fliza
0

Nej aj åå tack #2

och #3 #1 okså!

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

[SimonK]
0

Aj, aj, aj Krya på dig

[TheoA]
0

Hoppas du mår lite bättre nu :)

fliza
0

Tack

[Lilllufsen]
0

är du bra nu

KaninenWilma
0

Ajaja..
hur mår du nu då?..

old_Louisez
0

många undrar nog hur du mår nu. Hur mår du nu?Glad hoppas du är bättre!