Barnens iFokus

Barnens

Etikettskolan-och-fritids
Läst 1757 ggr
old_Louisez
0

Hur är er lärare?

hur är er mentor/lärare? bra eller dåålig?

//Louise

PS.jag ska skriva om min lärare sen.DS

fckingdead
0

dålig är hon.

Malteråttan (L)

Lilldockan
0

Min ä bra. Va ä en mentos

fliza
0

Min är bra. Jag tror att de är samma sak som lärare eller asistent till er lärare vet faktis inte.Cool

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

EmmaVarg
0

min är dålig..

fliza
0

Va gör hon varför är hon dålig???

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

CeciliaW
0

Min är bra kommer att sakna henne! Gråter

//CicciCool

EmmaVarg
0

hon är sträng, t.ex när många i min klass har mobiler på lektionerna, asså inte o spelar o sånt utan bara smsar om det är viktiga saker, och så fort jag ens ska ta upp mobilen så kommer hon " LÄGG NER MOBILEN NU!" medans alla andra skriker , "slåss" på skämt, springer runt och tilloch med pratar i telefon, hon har alltid något emot mig verkar de som!

Jossangizmo
0

för snäll… -.-

Lilldockan
1

Man ska inte anvenda mobilen i klassrömmet så de så.

EmmaVarg
0

#9 nej men kolla. jag har alltid ljud av, och jag smsar ALDRIG förutom om det inte är jätteviktigt, t.ex om inte min lillasyrra har nycklar hem när mamma e p¨å jobbet osv .  de är en annan sak jämfört med dom flesta andra i min klass som bara smsar för skojj skull men ändå aldrig får skäll?

fckingdead
0

#10 dåligt gjort av henne isåfall. Kan du inte göra något åt de då?

Prata med henne, eller nån annan.

Malteråttan (L)

EmmaVarg
0

#11 asså, hon lixom är inte så mot alla andra, hon säger ingenting när andra går runt o jagar varran i klassrummet med sop-borsten eller kastar sudd/pennor på varran men SÅ FORT jag ens gör något som att ens kolla klockan på mobilen säger hon att jag ska lägga ner den, de är riktigt jobbigt  men ska nog byta skola så ja slipper henne!

fckingdead
0

#12 ja de får du göra. Eller så får du prata med rektorn eller nått. de kan hjälpa.

Malteråttan (L)

old_Louisez
0

Hej! nu skriver jag om min lärare.

han är vääääldigt sträng och så säger han att vi är hans sämsta klass nååååånsin… kort sagt:en väldigt dålig lärare. han sa till och men till en kille att han var hans värsta elev!Rynkar på näsan

//LOUISE

[Lilllufsen]
0

minn lärare ä bra å snäll. vi stenger av mobilen i salen å setter på den på rasten ijen. de går jettebra

ara09
0

min lärare är jätte snäll men ken kan vara jätte sträng så fort det någon pratar håller på med mobilen eller kastar pennor och sudd.då skriker hon. är också taskig för hon hjälper bara dom som går till en extra lärare och inte dom som är duktiga i matte men behöver hjälp.fast jag kommer sakna dig jätte mycket i fyra cicki du har varit en toppen lärare för mig fast ibland har du varit väldig jobbit när du inte har hjälpt mig.

Dodat
0

Min lärare är riktigt jobbig. Hon är så dum hela tiden… Hon är sjukt dum mot alla, förutom två tjejer i 6:an…

// Dodat :)

ara09
0

vilken klass går du i?

Dodat
0

Jag? Isf 6:an (börjar efter sommarlovet).

CeciliaW
0

Jag ska börja fyran!

Jossangizmo
0

Jag ska börja 7:an Flört

CeciliaW
0

#21 Det slka min brorsa

fckingdead
0

jag ska börja 9:an ._.

Malteråttan (L)

DixiStampeson
0

Jag ska börja i femman :)

Min lärare var jättsnäll! Hon var rätt så ung, 37 tror jag!

Hon bjöd oss på saft, och ville att alla skulle trivas i klassen.

Men i femman ska vi få nya klasser, men vi kommer ha sk. grupper i matten, svenskan och de.

Själv får jag inte gå med min bästis :(

Den som är i den klass jag ska få nu är jättesträng, men kan vara snäll ibland!

Vi har en vikarie, förut hade vi henne som lärare, men hon gick i pansion! Hon är jättesur! Bara för jag fnissade på lektionen då jag och min bästis fjantade lite, sa hon jättesurt:

- Jaja, här fjantar sig Saga och Nora sig! Uppför er som folk!

Hon sa tillochmed till en kille:

- Det verkar som du går på dagis, så barnslig är du!

[TheoA]
0

Min fröken är snäll

Dodat
0

Vi får inte prata alls, så varje gång hon går utanför klassrummet, så passar vi på att prata…

Hon borde förstå att man måste få prata…

MoaP
0

Jag börija 2an min är jättejätte snäll snälast hon är ny lärare hon är snäll de vettman hon heter Anna doning.

Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!

http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal

http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal

och bloggen till minecraft finns också ;P

http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så

allt finns i ett! :)

[SimonK]
0

Hon e bra vi hade 2 men vår andra ska sluta…

louise-ariel
0

Alla ni som ba min lärare är sträng när jag håller på med mobilen eller någon kastar sudd m.m. men det är det inte för man får INTE göra det för det är enligt skolans regler som alla måste följa och om ni säger men det var viktigt ingenting är viktigare än skolan..

Skolan gör så du får bra betyg (om du kämpar) och om du får bra betyg så får du ett bra jobb och då får du mer pengar och kan leva lyxigare.

Min lärare var defintift dum i huvudet hon tjatade hela tiden på att hon hade varit sjukskriven för stress och så sitter alla tysta och jobbar och så frågar den som sitter bervid mig "du kan jag låna dit sudd?" och då slänger hon allt hon håller i på golvet ställer sig upp och skriker och till sist skickar ut en (för det mästa).

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se

virre1
0

mina mentorer är snälla men min fysik/tekniklärare är jättejobbig för han bara pratar hela lektionen om sånt man inte fattar.

louise-ariel
0

Men jag har bytt klass nu på grund av hon.

M.v.h. Louise

Medarbetare på Scrapbooking.ifokus!

www.stormenskaniner.se

www.lollotherunner.blogg.se

Emma00
0

min lärare är sträng ibland fast jag har 2 lärare den ena är jätte snäll den andra är sträng fast snäll också

Denna kommentar har tagits bort.
senara
0

#2 En mentor är som en lärare. Fast när man börjar i högstadiet kanske man har flera lärare och då har man en mentor (som också är en lärare) som är den som tar hand om din klass :)

virre1
0

# 34 På vår skola har varje klass två mentorer.

senara
0

#35 Jaha! Skumt, men det är kanske så ibland. På min gamla skola hade varje klass en mentor om inte någon klass behövde lite speciall hjälp då fanns det två :)

virre1
0

# 36 hm alla sexor som nu blir sjuor har iallafall det.

senara
0

#37 okej. Det kanske är bra, jag menar då får man ju lite extra stöd :)

virre1
0

Ja.

GhostHouse
0

Vi har många lärare, men vår klassföreståndare är rätt schysst. Och så är hon estet som jag, så det ger henne ett plus. ^^,

Luckyt5
0

Min lärare är jättesnäll!

/ Tilda

Jossangizmo
0

Vår nya metor är snäll :)

southdakota
0

Min mentor är bra, en av de bästa lärarna på skolan faktiskt :) Sedan har vi ju en hel del lärare nu på högstadiet ;)

Pose-idon
0

Jag har massa olika lärare, men varje klass har klassföreståndare, två per klass. Sedan är ev av klassföreståndarna ens mentor med. Tungan ute

//Elin

southdakota
0

#44 Ja, så är det för oss också :)

Pose-idon
0

#45 Glad

//Elin