Barnens iFokus

Barnens

Etikettskolan-och-fritids
Läst 1027 ggr
fliza
2010-09-02 21:06
0

NOFF

Har ni NOFF i skolan de har jag alltså på torsdag nästa vecka skulle vi tälta jag säjer nog aldrig i livet min kalss bråkar med mig hela tiden hemma i morgon fröken/extra resjus,  och en anan som hetter xxx  kalla mig RASIST hmmGråter de kommer bli bråk om jag tältar till på fredag och  man måste ta med allt själv de man ska ha

mat till två dagar man lagar det själv på en stormkök spis som man har ute men spisen har dom, sovsäk,underlag,gummistövlar,extra kläder,2 vatten flaskor,

Har man inte det ska man låna från sin husgranne farmor, mormor men vi sjäner ingeN som har vat vi behöver sjukt att man ska kosta på sig det

tror ej jag ska gå tror mäst de jag vet ej själv om jag vill, de blir nog bara bråk och det är inget kul alls. Ät jätteledsen för jag är ingen rasist och jag törs inte heller följa med och tälta, då jag är så rädd, ibland slår dom mig när lärarna inte ser och jag törs inte säga vad såm hänt, för då blir det värrre bara.

men bråket i dag löste sig lite för min extra resjus ljuger och säjer att hon inte alls sagt rasisit till mig

men grejen är att 6 lärare jagade mig runt skolan sen när jag lungnar ner  mig och pratar med  en snäll lärare så säjer hon att jag får ringa hem tillslut för dom 11 första gångerna så fick jag ej men när jag kommer till halvägs till receptioen kommer skolans kuratot ååå jagar mig sjukt allså

jag blev jätte lädsen

ps. skolan  bidrar till resan spis och tält men vi måste slå upp och göra allt själv

sen är det långt bort från där jag bor så dom ska åka buss tunelbana buss buss tunelbana buss för att komma dit sen ska vi gå gätte långt  och vi ska gå förbi en kall själa med driksvatten så hämtar dom vatten sen  slår vi upp tält inspekterar allt sen leker, lagar mat leker sover väcks klockan 7 nästa da packar allt igen sen går dom

hmmm va kronglitObestämdååå bara för en resa i skolan

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

[Chayar]
2010-09-02 22:21
0

Hej

fliza
2010-09-02 22:26
0

namen tja

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

southdakota
2010-09-02 22:42
0

Folk får absolut inte slåss eller kalla dig rasist och sådana saker Förvånad Fast kanske ordnar sig saker och ting så småningom? Men är du säker på att det blir värre om du "skvallrar" för någon vuxen? Det kanske blir bättre så? Glad

Jag hoppas i alla fall att allting går bra!

[TheoA]
2010-09-02 23:16
0

Om man tänker på alla kändisar så har nästan alla vart mobbade eller utanför!

Lady gaga t.ex Hon var utanför för att hon klädde sig lite annorlunda!

det är nånting man kan tänka på :)

old_Louisez
2010-09-04 14:15
0

0# vad jobbigt! så ska du juh inte behöva ha det i skolan!

fliza
2010-09-05 22:58
0

tack det  hjälps varkligen

[Lilllufsen]
2010-09-08 19:28
0

fattar att du inte tältar. i skolan bry dej inte. strunta i dem låssas att de somm bråkar inte finns. de är löft för dej. å du va inte lessen å visa de för de. då blir de mer. håller på dej