Barnens iFokus

Barnens

Etikettdjur
Läst 1103 ggr
Rabbitzz
0

Galen tupp!

Åååå, jag är rädd för hönor! Och vi har hönor hemma! Och två tuppar …
Vet att man inte ska ha 2 tuppar tsm, men någon sa att vår tupp inte var en tupp, så vi köpte en till tupp.
Och sen blev vår ena tupp jätteaggresiv, gav sig på våra hönor och vår andra tupp!
Då visade det sig att den var en tupp …
OCH IDAG GICK DET FÖR LÅNGT! (ursäkta stor text).
Jag skulle gå ut, men hönorna var ute, så jag tog lite havre och lockade in dom i hönshuset. Först kommer den aggresiva tuppen, hoppar upp på mig, river och sliter i mitt hår och min nacke! Sen börjar den picka på mig.
Jag skriker, springer in i hönshuset, med tuppen på mig, och slår av tuppen. Ni kan kalla mig djurplågare, men då kan ni också kalla tuppen för människo-plågare! :'(
Sen så flaxar tuppen ut, jag springer efter.
Sen så berättar jag allting, och då bestäms det att den ska nackas!
Hämden är ljuv!
Men seriöst … vad skulle jag gjort? Fick damp, för jag var så j*vla skitskraj …
Kommer aldrig våga mig nära en höna igen!
Bara en kyckling … Skäms

Behövde skriva av mig.

Dodat
0

Jobbigt… Ungefär samma sak hände mig, fast det var bara tuppen som blev sur på mig för att jag jagade den (var väl 3 år ungefär), och så nackades den också :(

Läs inte detta om du är känslig för blod, eller liknande…

Sen en gång så nackade pappa en tupp (kan ha varit samma), så när huvudet var av, så sprang tuppen efter han, kunde springa exakt det håll som min pappa sprang åt, utan huvud, och det bara sprutade ut blod!! Helt sjukt

// Dodat :)

fliza
0

jag älskar tupar va dom än gör även om dom jagar mig i 2 timar med en kam mmhmm

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

fckingdead
0

Jag fick en kråka efter mig en gång när jag var liten, Jag åt på kex och var på väg hem med min pappa, Då så kommer de en kråka som börjar dampa på mig, Picka i huvudet så de börja blöda, Den gjorde verkligen allt för att jag skulle släppa kakorna och ta dom! Så pappa tog en av mina kex kastade den åt sidan och sedan sprang vi iväg, Alltså en riktigt zombiekråka var de.

#1 är du säker att du bara inte drömde de? För de är ganska omöjligt att en tupp kan springa efter någon utan ett huvud. o.o

Malteråttan (L)

[TheoA]
0

tuppar springer ju faktist utan huvud :P

Dodat
0

#3 Nej, båda mina föräldrar har berättat den måååånga gånger, jag var inte med.

Kråka? o.O

Jag blir glad om jag lyckas komma 5 meter ifrån en utan att den flyger iväg :O

// Dodat :)

Rabbitzz
0

#1 Haha, det skulle jag vilja ha sett! Fast mår illa av det … Men skulle vara coolt 8')
Idag lyfte jag upp tuppen, och den såg skitarg ut på mig! Värsta mördarblickarna gav den mig …

fckingdead
0

#5 haha, galet, vill aldrig se en tupp utan huvud då O_o

Malteråttan (L)