Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 856 ggr
fliza
0

Jag har klipt mig!

Hej

jag har klippt mig i dag men jag har klippt min lugg; långa fina toviga längs ner, kort nu jag tyker jag vart så fulRynkar på näsan jag började till och med gråtaGråter jag toppade okså längst ner på håret det vart ca 11 cmRynkar på näsan alla säjer jag vart fin och så men jag vet inte va jag tror både fint och dåligt men jag tror jag är mest nöjd va skulle ni tycka om ni såg ut så tror ni jag vart fin? och när hon skulle göra min kära lugg  klippt som ett / sträk det ser precis ut så här / i luggen allså ; som jag ville ha det: men hon klipte det åt fel håll åt höger sida fast jag alltid haft luggen där och jag sa det till henne 2 gånger! men jag tycker det vart sådär Obestämd.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Jossangizmo
0

Oj då. Jag hade hår ner till brösten men för några veckor sendan snagga jag det på sidorna och hade bara hår på huvudet så det blev en "liggade tuppcam" med andra ord har jag det exakt som elin blom. Iböran tyckte jag det var skit fult och att jag hade gjort värsta misslyckan men nu börjar jag vänja mig så det tror jag oxå du kommer göra. Flört

Dodat
0

JAg klippte av mig allt mitt hår för ett tag sen… I början så hatade jag det, nu tycker jag att det är mycket bättre än innan.

Så jag tror att du snart kommer börja gilla din nya stil, som jossan sa.

// Dodat :)

fliza
0

tack jag burjar tycka bättre om det men ni har rätt jag kommer älska min nya still snart. Glad

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Dodat
0

#3 Bra Flört

// Dodat :)

EvelinaS-L
0

Har du ingen bild? :)

Det är nog jätete fint!

_Kram Evelina
_

southdakota
0

Klippte mig också förra veckan. :)

EvelinaS-L
0

#6: Du blev säkert också jätte fin :D

_Kram Evelina
_

fliza
0

6# kul du blev säkert fin! Cool