Böda sand
Hej
i sommar 2011 ska jag till böda sand woho
Jag är så glad jag trode vi skulle ha nogon liten stuga så när man kommer in har man mini köket på en sida andra sidan en tom väg och rakt fram ett littet fika bord med två stolar ovanför så är det en litten tv och på högger sida en vånings säng och på vänster sida samma sak en vånings seng så alltså 4 bädars stuga med utan för en toalet men alla dom stugerna som hade så va redan bockad så vi fick ta en stor stug med 2 rum ett vardasrum och ett sov rum! och den stugan vi ska bo i finns det duch okså och toallet men dom som kampar med tält får ducha och gå på toa i ett annat ställe ett duch och toa rum. Och dom som har hus vangn som inte har toa får gå på toa och duch rummet, i böda kamping har dom
pool, lek plats, bungyjamp, skejt ramp, mini golf, vanlig golf, köp gata,´spa, spel hal, resturanger, strand, och litte till!
Gå in på länken och kolla runt det finns myket att kolla på!
men om man inte vill bo mit i smeten så kan man bo i kärleksnästet där det bara är tre stuger. Stugerna hetter sol vind och vatten en hetter sol en hetter vind e hetter vatten!
Böda sand WOHO!
ps,kolla in tv på gramet böda snad nu på måndag så får ni se hur det ser ut men på det tv pogramet nu på måndag kommer det rengna och åska!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Häftigt!
Bungy jump är nog läskigt :S
// Dodat :)
bungyjump har jag hopat förut jag älskar det haha
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#2 När man knyter fast benen och bara hoppar nedför en bro med ett elastigt rep?
typ så haha
#4 Okej, har du gjort det?