Tiger
helt orroligt jag blir så arg!
En tiger har hitats i en resväska och dom är oroligra hur tigerns vilda framtid! Det tyker jag är sjukt!

dom ska försöka dubla tigerns existäns dom närmaste 12 år! Tur det
dom vita tigrarnasben har används till medisiner och annat!
hoppas tigrarn akommer klara sig i fortsötningen
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
De orange tigrarna används också till medicin, Dom är ju typ utrotade snart haha.
Sjukt att lägga en tiger i en resväska? Vart fick du höra de ifrån?
Malteråttan (L)
nyheterna i går
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
#1 tykker de är fel att skratta när jur blir utrotade. du kanske skrattar när männskor dör å
ja
#3 jag skrattade inte? Jag la till ''haha'' för jag hade tråkigt, men visst tro vad du vill. :)
Malteråttan (L)
Jag säljer för pandaförsäljningen av världsnaturfonden wwf varge år. Detta året sålde jag för tigrarna det finns ca bara 3500 kvar an dem. Så hoppas alla penar som folk runt om kring hjälper.
KLICKA FÖR ATT BLI PANAFÖRSÄLJARE OCH RÄDDA UTROTNINGSHOTADE DJUR
#6 Jag säljer också pandasaker :)
/ Tilda
#7 hur mycket sålde du för? Jag kom upp i premie 5. Ska välja cam med hörlurar till datan ;)
#8 Jag kom upp i premiegruppen 4. Men jag väljer 4 saker från premiegruppen 1 :)
/ Tilda
#4 okej, hur länge har du sålt ?
#10 Menar du mig? (du skrev #4) Det här är andra året jag säljer ;), hur länge har du sålt?
/ Tilda
#11 ja, jag menade dig ^^ Oj, kanske i 5år? hihi