Barnens iFokus

Barnens

Etikettsport-och-hobby
Läst 996 ggr
fliza
0

Det snöar! woho!!!

Yes" i dag snöar det hoppas snöen stanar! woho jag blir så glad av snö! det är så fint

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

riiffen
0

Jag är sååå avundsjuk! :P det har typ snöat i hela sverige idag utom just där jag bor ..:(

medarbetare på allergier.ifokus .

[TheoA]
0

Det har snöat hela dan. Och det är snorhalt men nu tinar det upp och är knappt nån snö kvar.

Jossangizmo
0

Hatar snö, man fryser ju ihjäl! :p

[TheoA]
0

Men snön kommer att försvinna till helgen iallafall för då kan det bli up till 10+ :)

fckingdead
0

ujuj, massa kaos idag pga snön, superkul och se : D alla bilar som inte kan gasa utan fastnat i backen, och bussarna som åker ner i diket (Satt på en av dom) Den körde först runt coop och sladdade runt på nå vis, och sen nära hemmet körde den ner i diket, och så kommer en buss till som kör ner i diket framför bussen, Och sen kommer en bil lite längre fram som fastnar på vägen, och en annan bil körde ner i diket bredvid de andra bussen O.o

Kaaaaaaos, men mina fötter fryser för jag har bara tygskor (converse) (=

Malteråttan (L)

Kennethw95
0

idag melan +3 till -1

på torsdag melan -1 till -3

på fredag 4+ till +2

på lördag +2 till +1

på söndag +4 till +4

på måndag +8 till +3

Kennethw95
0

Dubbelpost

Kennethw95
0

det värkar som snön stanar kvr ett tag

Kennethw95
0

6# och 7# är samma dubel tryck

P.S det är tabelen för Stockholm

[TheoA]
0

enligt smhi´s väderprognos så ska snön försvinna i helgen. på skolan är snön helt borta (och jag bor 10 mil från stockholm) men min kompis som bor 5 mil från mig (mot stockholm) Deras snö har inte försvunnit.. :P

[TheoA]
0

#5 Haha… jag skrattade högt när jag läste ditt inlägg! Det låter så kul men det var nog inte så roligt :P

[Fruktiz]
0

Ja det är jättekul med snö! :)

fliza
0

Nu  är det bara plask snö kvar :(

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

[TheoA]
0

Här finns fortfarande snö kvar och det swlask som var på vägarna har blivigt is! Jättehalt! Man kan åka skridskor på vår väg :P