Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1017 ggr
Saga-M
0

månadens bild November

Månadens bild menas med att varje månad kör jag en ny sån här tävling. Den som vinner tävlingen, går vidare till "årets bild" och sen så vinner någon "årets bild". Månadens bild november är öppen för ALLA till 30:e  November. Därefter kommer jag välja ut 5 bidrag som är finast, och som passar till temat. Den som vinner månaden kommer automatiskt gå vidare till årets bild.

Det är jag som sköter tävlingen. Om Någon här på barnens har några frågor angående tävlingen, är det bara fritt fram att skicka ett PM. Tråden ska jag försöka hålla ren från komentarer. Alltså inga "Oj vilken fin bild!" Eller något liknande. Endast bilder.

**Regler:
**Månadens bild är öppen för ALLA här på barnens!
Inget pris, bara ära.
Inga komenarer, endast bilder är tillåtna i denna tråd.
Du måste ha fotograferat bilden själv.
Ett gräststrå kanske inte passar om det är temat "jul", och en tomteluva kanske inte passar när det är temat "vårstämning".
Följ temat.

Temat är denna månad … *trumvirrvel* … Advent! Fri tolkning på temat.

Ni har fram till den 30:e att bidra, efter det datumet kommer jag välja ut 5 bilder som går vidare till finalen om MÅNADENS BILD NOVEMBER.

Varsegod att bidra! ;)

”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Jossangizmo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min tolkning Glad

Saga-M
0

Mer bidrag! :D

Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Dodat
0

Jag tänker :)

// Dodat :)

southdakota
0

Ska försöka bidra relativt snart :)

[Fruktiz]
0

Än så länge har jag inte kommit på något, men jag ska försöka bidra med någon bild!

Saga-M
0

Ni har fram tills Tisdag sista november på er att bidra med bilder.

Dodat
0

Gaah! :D

Måste hitta på något…. :(

Saga-M
0

#7 Ja det måste du! Du kan ta kort på tomtar, ljus, julstjärnor, paket, typ vad som helst som har med Advent och göra :)

Dodat
0

Vet… Har en liten idé, kanske funkar ;)

Saga-M
0

Vf nt testa, haha :D

[Fruktiz]
0

Okej, här kommer mitt bidrag.. Skrattande

Någon som skulle kunna göra så att bilden syns i inlägget?

Dodat
0

#11 Så, fixat ;)

riiffen
0

#11 Man kan publicera inlägget, kopiera bilden, redigera inlägget och klistra in den:P

Får man lägga in bidrag imorgon eller?:P

medarbetare på allergier.ifokus .

[Fruktiz]
0

#13 Jaha.. Det ska jag prova nästa gång! Skrattande

Jossangizmo
0

Jag tror jag stal de flästas idé? Oskyldig Men man kan ju omvandla det som fruktiz gjorde :)

[Fruktiz]
0

#15 Det gjorde du verkligen! Det var jättesvårt att komma på något som inte skulle likna ditt! Flört Men till slut kom jag på vad jag skulle göra!

Saga-M
0

Ny ändring: Nu får man bidra med 2 bilder!

Dodat
0

Hmm…

riiffen
0

#17 får man skicka in bilder imorgon?

Jossangizmo
0

#16 det gäller att vara först med den bästa idén ;D

southdakota
0

Ett äpple med is på :)

southdakota
0

Och så en glödlampa från en adventsljusstake :)

Saga-M
0

#19 Nej.

riiffen
0

Förlåt men jag gör det ändå, har inte haft tillgång till min dator med bilderna men nu när jag väl har gjort en bild ska den läggas upp, även om den blir utom tävlan Cool

[Fruktiz]
0

Så bilderna som skickades in idag räknas alltså inte? :(

Saga-M
0

#25 Nej.

Saga-M
0

#24 Nu måste jag ta med din bild eftersom det bara finns 4 bilder annars som någon bidragit med.

Inlägget är låst för nya kommentarer