Hästar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hur många rider/håller på med hästar här inne?
Vad gillar ni för gren bäst?
Hur länge har ni ridit?
Har ni egen häst?
Om ni rider på ridskola, vad heter favoriten? Skicka en bild på den då 
Jag själv rider på Vetlandaortens ryttarförening och har ridit på ridskolan dom har där i 7 år. Min favorithäst och sköthäst är Svea <3 Hon är bäst! Min favoritgran är då galopp :D Vill ju bli jockey :) Skickar en film också x)
Tömkör ibland XD
Jag ska få en!!!
Min och mammas hemsida: www.djupedalen.se
Rider på hammarbygår och favoriterna heter Agafrik(fricken), Bobosj(bobbo) och "Korken". Korken är roligast barbacka bob och frick på western och western är favorit gren
mamma har en hest i stallet. det finns fler hestar där. ja rider en av de små
Vad gillar ni för gren bäst? hoppning! och frihetsdressyr om man kan kalla de en gren elr så xD :P
Hur länge har ni ridit? sen jag var liten
Har ni egen häst? ja, två st , en shettis och ett halvblod. ska få en till ( min sköthäst)när han är till salu :)
Här är en video på mina hästar, men den svarta är sköthästen jag ska köpa, och fjordingen har avlidit … men dom andra äger jag nu :P
vi rider bara på skogsvägen
Jag rider på Torns ryttarförening jag har nog ingen favvo häst, gillar alla hästar på stallet
Min favvo gren är trav och hoppning lite galopp också. Har ridigt sen jag var 6år gammal (har ridigt i 7år)
Lilla Fatima mitt föl: 

Jag red förut, men jag tycker inte att det är kul fortfarande :/
// Dodat :)
Häst é bäst!
Gillar mest att rida ut, men hoppning är askul, dressyr med, och terränghoppning, ALLT! Men uteritter är klart det bästa som finns.
Jag har ridit i 2 ½ år
Rider på ridskola, favvon är Virre <3 eller Viriel B som han egentligen heter. Fast av storhästarna är det Harry Boy <3
Har ingen bild på den här datorn men en paintbild har jag.
Har ridit sen jag var jätte liten, men ridskolan jag red på las ner :( Så jag rider inte så mycket längre, men 1-2 gånger/vecka rider jag :)
Jag har ridit sen jag var 4, och hållt på med hästar i hela mitt liv! Mamma satte mig i boxen på hästen när jag var pytteliten (A)
Har en egen häst, Bisqaia, sen äger familjen hästar tillsammans ;)
Sen så kommer jag få en tävlingsponny! Moflos Fantasi heter den.
Jag rider nästan varje dag (A)
jag gillar hästar. men jag böriar rid skola om 2 år.
Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!
http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal
http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal
och bloggen till minecraft finns också ;P
http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så
allt finns i ett! :)
Jag älskar hästar men jag rider inte. Bara ibland i Belgien. Men på en ridskola nära mig heter min favvo-häst Amadeus. Han är en shettis.
/ Tilda
5# ååå va jag vill ha en häst gud va söta jag fastnade för den videon gud va söta
vilken tur du har som har häst!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Har precis börjat på en ny ridskola. Jag rider en häst som heter Vilgot :3
Jag rider på Kilanda Gård. Det är inte precis en ridskola men man får lära sig mycket! Det finns 1 c-ponny, 4 lektionsshettisar, 3 shettisar som inte går lektion, och många privathästar! 
Min favorit just nu är Dixie
Hon blev lektionshäst i augusti för första gången, så hon kan inte så mycket än. Men hon är bäst ändå! Dixie är en skäckig (brun och vit) shetlandsponny.. Jag har ridit i 4 år där och jag började rida där när jag var ca 9 år.
Jag tycker det är lite läskigt att hoppa faktiskt, men att hoppa lågt är kul. Men jag gillar dressyr också!
Jag har ingen egen häst men skulle gärna vilja ha en medryttarhäst för att prova på hur det är att vara hästägare!
Har tyvärr ingen bild på henne 
#15 taack! :D<3

Skogsmulleridning. o.o
Hur länge har ni ridit?
I fem år.
Har ni egen häst?
Nix, men är medryttare.

Som #19, skogstur:) Ridit i fem år jag med, har egen häst som heter Fakira och min mamma har en som heter Lilltodda:)
Hur många rider/håller på med hästar här inne?
Jag ^^
Hoppning ;)
Hur länge har ni ridit?
i 7år
Har ni egen häst?
nope
Om ni rider på ridskola, vad heter favoriten?
Japp, i helsingborg. Vilgot heter hästen ^^
Jag har en egen häst, Fantasi. Jag rider inte på ridskola, bara en liten som mamma sköter, med min bästis och en kompis ^^ Jag älskar hoppning, vilket Fantasi också gör. Har ridit i hela mitt liv nästan, men då var det framför mamma i sadeln när jag kunde det, sen ridning med ledare, sen rida själv i trav, galopp. Och nu dom här 2 senaste åren har jag börjat med hoppning.
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
Jag har en Egen häst som Heter Joline Töll, hon är ett sto på 5 år och vi ska starta henne i trav när vi får ordning på henne. Jag har ridit i 6 år. Trav och Horsemanship är det jag tycker är bäst.

Nu har jag fått en foderhäst också :D Philippa heter hon och hon är från Fenix park i Kristianstad. Hon är 10 år gammal och är en Tysk Ridponny, 146 cm i mkh ;) Älskar henne fast hon är ett surt litet monster !

#24 Min syster är galen i Fenix park ;)
Ska fråga om hon känner igen hästen ^^

# 25
Haha :) Gör det ;) Philippa är den stora bruna som bits :D
Jag har börjat rida på Trolldal. Min favorit är fortförande Amadeus. På söndag ska jag rida där för tredje gången :D. Första gången red jag Carat och andra Betty.
/ Tilda
#28 jag vet också en prickig häst som bara har ett öga :(

#26 Hon blev förvånad ;)
Hon visste vilken den var ^^
#30 Det är synd om dem men det är ändå sött för det är ett bevis på att de inte är någon annan härst, det är lixom speciellt.
Jason fick en pinne i sitt öga när han var i hagen så blev det infekterat och dem var tvugna att ta bort ögat…
Jag rider på Hippo. Min favorit var Zack och Zorro.
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
jag gillar hästar
Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!
http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal
http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal
och bloggen till minecraft finns också ;P
http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så
allt finns i ett! :)
Jag rider bara då och då nuförtiden:) Har ridit på ridskola 6 år, men dom sista 1½ åren har jag ridit på min grannes hästar ibland.
Jag gillar dressyr mäst av det jag provat, är lite rädd för hoppning från när jag ramla av när vi hoppade för några år sen^^
Annars skulle jag väldigt gärna vilja prova på trav:)
Mina favoriter från ridskolan var tre hästar som hette Merlin B(sv halvblod), Rambo II(russ) och Lemon Lime(korsning),
Hemma är det Regina(Shettis) och Chantal(glömt rasen^^ men korsning av något slag) :P
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Har hoppning på tisdag!
( Ska fråga om syrran kan filma)
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Jag har ridit ungefär ett och ett halvt år på ridskola :D Kan väl inte säga att jag har favoriserat någon gren men hoppning är kul. :) Skickar med en bild på min sköthäst, han heter Speicin och är en mörkbrun, nästan svart(haha, jag suger på hästfärger)valack, sex år gammal, lortgris är han också för den som är intresserad av att veta det. Han är bääääääst! 
(Inte världens bästa bild, att stå still är INTE hans grej…)
//Caroline