Barnens iFokus

Barnens

Etikett: allt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1247 ggr
riiffen
0

Vad har ni gjort idag?

Vad har ni gjort en dag som denna? x'P

medarbetare på allergier.ifokus .

southdakota
0

Har varit i skolan, ganska slappt, med mycket vikarier Flört Sista lektionen var det bild, först var det ganska trist, men så fick jag låna systemkameran och gå ut och fota olika saker Skrattande Hemma har jag skrivit en novell och recenserat en film på engelska (Skolarbeten) Glad Snart ska jag jobba i matteboken och läsa ut en bok som heter Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö Flört MASSA läxor den här veckan Tungan ute

fliza
0

haft simprov i skolan och taekwondo

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

Dodat
0

Varit i skolan :P

// Dodat :)

virre1
0

Dan blev förstörd första lektionen med att jag blev riktigt irriterad på en lärare.

Pose-idon
0

Jag var i skolan hade NO-teknik, Engelska, Svenska, Lunch, Idrott och sen musik. Svenskan och engelskan var soft för på eng såg vi på film och på svenskan pratade våran lärare hela lektionen om hur filmer ärr uppbyggda. Sedan åkte jag till min pappa jobb eftersom min syster ville se min nya hårfärg (har färgat) och sedan handlade vi på coop forum.

Nu på kvällen såg vi på Prince of Persia.

Det var min extremt intressanta dag! Skrattande

//Elin

[TheoA]
0

Igår var jag på Tom tit :) (För jag har vart ledig i 2 dagar) :)

På Kvällen så lämmnade vi äpplen hos en mustare :P

Jag var också med en kompis och på kvällen kom hennes mamma och då åt vi tacos och tårta :)

Dodat
0

#6 Jag åt också tacos igår :O

[Fruktiz]
0

Jag ska gå ut och ge kaninerna grönsaker, vatten, hö och pellets nu!

[Chayar]
0

Idag har jag låtit min häst springa runt lite i en mindre hage och försökt filma och fotografera :)

[TheoA]
0

Idag har vi hämtat Äppelmusten :) den blev jätte god :)

fliza
0

oki idag har jag cyklat ganska longt!

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥

fliza
0

oki idag har jag cyklat ganska longt!

southdakota
0

Idag har jag inte hunnit så mycket, fixat lite i mitt rum :)

[TheoA]
0

Spelat sims, Gosat med min kanin, Krattat typ ett ton löv :P och inte så mycket mer.. Ikväll ska jag göra rent mitt akvarie :D

[Fruktiz]
0

Jag har spelat sims 3, ätit Läkerol-halstabletter och hostmedicin, usch! Skrikandes

Men nu äter jag bullar! Sen ska jag ta in min 3 månaders kaninbebis och prova en ny sele! Skrattande

riiffen
0

Idag så har jag varit med två kompisar, senare ikväll ska jag plugga (prov imorn-.-') och städa två st kaninburar.

[TheoA]
0

Pappa Sköt en dovhjortskalv och jag har gjort rent mitt akavarie..

[Lilllufsen]
0

ida sluta skolan inte sent så ja är hemma nu å är här. hur är din da ida

[TheoA]
0

Jag har vart i skolan. Sitter nu här och äter en mandarin :)

southdakota
0

Kom nyss hem från skolan, jobbigt värre, har varit SÅ himla trött :P

riiffen
0

Äter maltesers och är glad att jag slipper skolan imorgon(studiedag) Skrattande

Pose-idon
0

Jag har varit i skolan idag, hade tre prov i spanska, no och engelska. Tungan ute Sen var jag lite på stan och köpte lite nya kläder. Sedan hade vi gymmnasieinfokväll så kom hem typ 21:15 eller nåt.
Men imorgon är vi lediga! Skrattande

//Elin

southdakota
0

Idag är jag hemma för jag har blivit sjuk, kollat på TV och nu satte jag mig lite här…

[Fruktiz]
0

Jag har firat min lillasyster på morgonen innnan hon skulle till skolan och nu är en kladdkaka i ugnen som vi sen ska kalasa på, hela familjen!

riiffen
0

Varit ute och fotat min kanin, lagat lunch så att brandvarnaren gick igång xD, nu ska jag städa och kanske plugga lite. Är ledig idag!

[Fruktiz]
0

#25 Min brandvarnare gick också igång, fast när jag skulle ta ut min kladdkaka! Det var för att det var tydligen jättemycket smör på undersidan av formen Tungan ute

[h-malm]
0

Vart på stan med en kompis :>>>)

Dodat
0

Varit i Malmö, köpt byxor, och saker till lerfigurer :)

[Fruktiz]
0

Jag har ätit kladdkaka med mamma och lillasyster!

fliza
0

spelat psp

Dodat
0

Varit hos min mormor… Suttit här, sett lite TV och fixat med leran jag köpte idag :)

Nu ska man snart gå och lägga sig…

[Lilllufsen]
0

i da har ja vart i skolan. mamma fikk åka å hemta mej för ja blev dålig. nu är ja hemma åtat lungt

[TheoA]
0

Jag är sjuk :(

Luckyt5
0

Varit i skolan

/ Tilda

Dodat
0

Varit i skolan :(

southdakota
0

Praor på förskola/dagis nu i två veckor, så har varit där, var ganska kul, barnen lekte på olika "stationer", så var de ute och jag fick putta på när de gungade. Flört Nu är jag hemma vid datorn och imorgon ska jag på öppet hus på ett gymnasium. Glad

[Fruktiz]
0

Vart i skolan och efter det hämtat min lillasyrra på lågstadiet. Nu gör jag tacopaj! Skrattande

[Lilllufsen]
0

i da är ja hemma å suk onti huvet

Dodat
0

Varit i skolan :(

HÖSTLOV :DDDD

[TheoA]
0

Haft disco i skolan och det vasr ´jättego mat! Sen så gick jag på fredagsklubben :)

[Fruktiz]
0

Jaa.. Jag fikade på chokladbollar med kompisarna i skolan. Glad Sen så har jag vart med min lillasyster på hennes fiollektion, hon kan redan spela jättemånga låtar utantill och hon är 6 år och började i augusti! SkrattandeSen så åt jag tacos till kvällsmat!

southdakota
0

Varit på hamster-utställning Glad

[TheoA]
0

Jag har köpt ett akvarie och sen så har jag spraymålat ett bord :)

Dodat
0

Varit vaken till 3 xP

Sen längtat tills på tisdag, då jag får hem räkor :DDD

[molly-macy-ajax]
0

Jag har varit på tävling :D KaninHopping HEEELA Dagen Flört

[Fruktiz]
0

Idag har jag vart ute mycket!

Jag har hjälpt pappa med att såga trädgrenar till mina kaniner och sen har han hjälpt mig lite med att städa kaninburarna.

Sen kom min 21-åriga kusin Hugo hit med lite saker till pappa. Skrattande

[TheoA]
0

Jag har vart ute mycket.. Jag gjorde en fyrhjulings bana och körde runt på den  :) Sen så åkte jag med pappa när vi fodrade korna sen så har jag vart hos min kanin och mycket mer :)

Pose-idon
0

På förmiddagen åkte vi till *typ* stockholm pch hämtade några kavrium till gerbilerna. Sedan åkte vi hem och var hemma typ 30 min. Sen åkte vi till min syster för hon och jag skulle på svenska grease-musikalen och pappa skulle vakta henne barn. Musikalen var jättebra! Skrattande

Typ alla mina lärare var där dem gick typ tillsammans. Läskiga lärar, haha! Flört

//Elin

Luckyt5
0

Varit i skolan :)

/ Tilda

Dodat
0

Skolan, och städat :)

southdakota
0

Varit i skolan, annars har jag bara suttit vid datorn och duschat. :P

[molly-macy-ajax]
0

jag har precis varit ute med kaninerna dom fick skutta runt på tomten ;) men sen kom en av dom på  "juste de finns ju gräs under snön" så han började äta i stället , så han fick gå in :P  Nu ska jag plugga lite O.o

riiffen
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Varit med en kompis och kollat på skräckfilm Tungan ute

Kan rekommendera "frozen" till er som är modiga.. x)

old_Louisez
0

varit på Gamla stans (stockholm) julmarknad. :) roligt men kaaallt!

alva-m-t
0

Jag har titta på Harry Potter 7. Den var superduper bra, men väldigt sorglig. Avslöjart ingenting mera!:)

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

[molly-macy-ajax]
0

#55 vad roligt :D vill också se den , fast jag vill inte vänta ett halvår för att se del 2 :( :)