Idolfinal
Vem hejar ni på i idolfinalen nästa fredag?
Jag är 100% säker på att Jay kommer vinna, vet inte vad han gör i idol öht han är ju bara bäst^^
Men jag tycker det var fel att Minnah gick till final och inte Olle?! :(
medarbetare på allergier.ifokus .
Jaha,Olle borde faktiskt ha varit kvar. Minnah skulle ju egentligen inte ha varit med, hon åkte ju ut för typ assalänge sedan
Jag tycker att Linnea borde ha åkt med till Göteborg istället för Minnah förra gången!:( Minnah suger:(
Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.
Sveriges befolkning gjorde helt klart rätt när dom skickade hem Olle, jag tänkte bara "Äntligen!". Det borde ha gjorts för länge sen, FATTAR inte hur han har kunnat klara sig så här länge?! Förstår dock inte att dom kunde låta Minnah vara kvar ist för Linnea… Nu hejar jag dock på Minnah, fast jag är säker på att Jay kommer att vinna ;P Han är faktiskt en av dom bästa jag hört! :D
//Caroline

Hade jag fått bestämma hade ju Olle åkt ut när Linda åkte, och så hade Linda, Minnah, Jay och Linnea åkt till Malmö där Minnah farit ut med huvudet före, och sedan i Göteborg skulle Linda åkt ut och så skulle Jay och Linnea vara i finalen istället. Men Minnah och Jay funkar rätt bra det med. ^^'

Jay är helt kl art bäst ;D
// Dodat :)
Det känns som om det bara är jag som inte gillar Jay ^^
Har bara sett på dom första programmen av idol, för dom är roligast, sen så har jag struntat i och sett mer.
Så jag vet inte vilken som jag hejjar på.
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
Jag vill att Olle och Minnah ska stå i final! De är ju bäst! Jay är också väldigt bra, men Olle och Minnah är mina favoriter! 
Tycker inte att Jay är SÅ märkvärdig som alla tycker, men han är ju helt klart bra. Men det tycker jag att alla Idol-deltagare har varit.
Fast hade helst inte velat se Minnah i finalen faktiskt, men spelar inte så stor roll, brukar aldrig rösta eller vara så "jätteinolverad" i programmet. 
Jag brukar inte heller rösta, men jag röstar i skolans omröstning varje vecka på Peter Jihde;p tror inte att han ens kan vinna men öh, ja.
medarbetare på allergier.ifokus .
Jagtycker att det helt klart är rätt personer i finalen. Har inget emot minnah eller jay men jag hejar på jay. Jag tyckte det var bra att olle åkte, tyckte att han inte kunde ta de högsta toner och slarva med texten lite ibland… Btw så ska jag själv åka bil till globen på fredag från skåne. Ska bli kul!