Livets lotteri
Vi gjorde en grej i skolan på SOn, vi testade vilket land man kommer födas i om man föds på nytt :P hemsidan är nog egentligen gjord för att man ska förstå hur hemskt det är i vissa länder (det står mest nackdelar om länderna) men man kan nog mest ta det för skojs skull eller vad man ska säga. (även om man såklart mer än gärna ska hjälpa om man kan, bebisen som kommer upp på skärmen när man har fått ett fattigt land kan lika gärna vara en själv) visste ni att det bara är 0,08% chans att födas i Sverige? länken är http://livetslotteri.se/
I skolan fick jag Mexico och hemma fick jag Mocambique, Kina och Spanien, vad fick ni? ;)
medarbetare på allergier.ifokus .
Är det gratis? ;D
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
Ja^^

JAg fick USA ^^
// Dodat :)

Sen nigeria, tur att man inte föddes i ett så fattigt land :O
Jag vill också födas i USA :O xD
Ja ellerhur! vi i Sverige har det rätt bra^^
Syrien fick jag först:)
Ska se vad jag kommer mer sen:) Men har fått blandanat Belgien, Kamerun och indien änsålänge, ska se om jag kan komma t sverige igen:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag skulle vilja se hur Sverige ser ut^^ btw såg att jag skrev lite skumt i första inlägget, att "bebisen som kommer upp på skärmen när man har fått ett fattigt land kan lika gärna vara en själv" eh, var trött när jag skrev det så det blev lite konstigt men jag menar att det är fler som har det så än så bra som vi…typ(?) ja, jag är lite snurrig XP
#7 försöker att få sverige;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Thailand! ^^,
Och sen fick jag Indonesien.

#9 Indonesien är min dröm x.x
Har fått USA 2/4 gånger ;)
Fick Nigeria, bara gjort det en gång :P