Månadens bild: December
Månadens bild menas med att varje månad kör jag en ny sån här tävling. Den som vinner tävlingen, går vidare till "årets bild" och sen så vinner någon "årets bild". Månadens bild December är öppen för ALLA till 31:e December. Därefter kommer jag välja ut 5 bidrag som är finast, och som passar till temat. Den som vinner månaden kommer automatiskt gå vidare till årets bild.
_Eftersom det är så sent på året nu så kommer månadens bild ha 2 vinnare, eller en som kommer etta och en som kommer tvåa.
_
Det är jag som sköter tävlingen. Om Någon här på barnens har några frågor angående tävlingen, är det bara fritt fram att skicka ett PM. Tråden ska jag försöka hålla ren från komentarer. Alltså inga "Oj vilken fin bild!" Eller något liknande. Endast bilder.
**Regler:
**Månadens bild är öppen för ALLA här på barnens!
Inget pris, bara ära.
Inga komenarer, endast bilder är tillåtna i denna tråd.
Du måste ha fotograferat bilden själv.
Ett gräststrå kanske inte passar om det är temat "jul", och en tomteluva kanske inte passar när det är temat "vårstämning".
Följ temat.
Temat är denna månad … *trumvirrvel* … Vad finns i paketen? Fri tolkning på temat.
Ni har fram till den 31:e att bidra, efter det datumet kommer jag välja ut 5 bilder som går vidare till finalen om MÅNADENS BILD DECEMBER.
Varsegod att bidra! ;)
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
Jaaa!
Kommer med bilder
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward

Fotar på julafton ;)
// Dodat :)
Måste vara med denna tävlingen! :D
Ska också försöka vara med :)
Jag ska nog vara med i denna tävling också! :)