Barnens iFokus

Barnens

Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 637 ggr
[Lilllufsen]
0

klappar till jul

nu ska vi till stan alla men utan mamma de är hon vi ska köpa till

medde
0

Misstänker det blev något väldigt speciellet?

Har ni andra köpt till era föräldrar? Frågar en anna nyfiken förälder till fliza

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

riiffen
0

Jag har köpt till mina föräldrar:)

medarbetare på allergier.ifokus .

medde
0

vad? Eller är medde för nyfiken nu?

Ska väl också be om ursäkt att jag är inne här på "erat" forum och kladdar lite, men blev så nyfikenOskyldig

Mvh medde

riiffen
0

Haha nejdå Oskyldig

Pappa ska få några träbitar som man lägger i grillen, ööh ja det låter väldigt konstigt men det skulle göra så att köttet smakar godare typ:)

Mamma ska få 2 st olika jul/vinterté och en tesil för jag råkade ta sönder den gamla, hihi.. Skäms

[TheoA]
0

Till min mamma har jag köpt en liten fick kalender och lite fina marsipan saker och praliner (vi har en affär här som säljer jäääääättefint och gott godis).

Till pappa har jag köpt en Termos som ser ut som en Patron och en teleskopisk grillpinne :) Han är ju jakt intresserad :)

medde
0

Oj vilk bra och förnuftiga julklappar ni köpt. Vad stolta era färäldrar måste vara över er på julafton..

Det är ju det jag både sagt, tänk och skrivit om er härinne. Ni är bara bäst!!

Väntar spännt på vad flizan hittat på till mig,,,

[TheoA]
0

#6 föresten.. var har fliza tagit vägen? Har inte sett henne på jääääätte länge :'(

riiffen
0

#6 Skrattande

Dodat
0

JAg ska beställa på coolstuff.se :)

Blir allt från soduko toapapper till värmehjärtan ;)

// Dodat :)

Lilldockan
0

ja har sköpt till mamma en spesiell kastöll som kokar ris. I da ska mamma sköra mej så ja kan sköpa till brossan.

riiffen
0

#9 Coolstuff är bäst! och värmehjärtat rekommenderar jag:D förra året fick jag från coolstuff: triopser, värmehjärtat&en nyckelpiga som man värmer:)

[Lilllufsen]
0

10 va får ja

Dodat
0

JAg har beställt insektsklubbor, mariogodis, och värmehjärta :)

Säkert något till som jag glömt ;)

medde
0

#13 Men förlåt nu kan jag inte låta bli att fråga här igen på sajten.. Är ju så nyfiken.

Insektsklubbor??Förvånad

Dodat
0

Hehe, ja :)

Det är insekter i klubbor helt enkelt ;)

Man kan äta dom också :P

JAg beställde en skorpionklubba till mig själv, ska spara på själv skorpionen  :)

http://www.coolstuff.se/Ackelgodis

medde
0

#15 Låter ju kul

Måste in på länken och titta. Tack Dodat

Cazzos
0

Min mamma vill inte ha något så hon får inget Skrikandes

Hallelujah
0

Har målat en tavla till mamma. :)

Och så ska jag lägga blommor och ett litet porträtt av pappa på pappas grav. Tror dock att jag ska göra det på juldagen.

[TheoA]
0

#18 O.o Spännade med en tavla :)

Men nu vill inte jag veta mer personer som har blivit av med sin pappa … Fy usch vad hemskt!

[Lilllufsen]
0

nu ska ja me mamma å fixa julklapp till syrran

[Fruktiz]
0

Jag ska ge en värmeljushållare och en mugg som jag gjort i porslin i skolan, till mamma och pappa!

Sen har jag skaffat några julklappar till mina småsystrar också!

Hallelujah
0

#18 Och nu har jag köpt en liten rolig bok till mammas pojkvän, som jag nästan alltid säger pappa om. Varför vet jag inte. x'D

#19 Jo, det är både hemskt och sorgligt. Men efter en massa tårar och mycket sorgsenhet så går man vidare på något sätt, det gjorde jag i alla fall, även om jag fortfarande saknar honom.

southdakota
0

Till min mamma har jag köpt en receptbok, ett par tofflor och typ tvål, schampo och sådant med lavendel-doft. =)

Till pappa har jag köpt en strut tryfflar från Åre Chokladfabrik och en ny pyjamas. :)

medde
0

#18 Låter fint det du ska göra för din pappa. Jag förlorade min pappa i år, och jag är vuxen men saknar han varje dag som går. Men jag minns min pappa med oändlig gädje då jag saknar han. För jag fick vara hans dotter och han var min egen pappa. Så då jag saknar vill jag minnas allt fint jag hade med min pappa. Då blir jag glad och stolt mitt i allt