Har ni varit snälla i år?;)
Kom tomten med några paket?
berätta vad!!:)
medarbetare på allergier.ifokus .
Jag fick min EFTERLÄNGTADE ritplatta, en bamboo a5 från wacom, den är såå himla bra!
fick den av min snälla farbror:) sen fick jag en hel del till men det skriver jag imorgon för nu ska ja sova;)

JAg har fått en sparhund ( :P ), 500 kr, kameraväska, paradisask, mobilskydd, ritblock med pennor, kläder, och nog lite till ^^
Vi ska till min farmor och fira jul där också idag ;)
// Dodat :)
jag är nog lite förstor för att tomten ska komma hem till mig!
men jag fick tre tröjor, ett halsband, parfym, tuggumin, pengar!
det var hemma hos pappa men på måndag ska jag fira hos mamma med mormor, morbror,halv pappa, mamma, lllebrorsa,storebrorsa:)
Oj, jag fick nog lite ska se: keyboard, kameraväska, 2600kr, choklad, örhänge, jay smith's skiva
, hörlurar, presentkort på gina och bio. Ja, det var nog allt tror jag ^^
ja fikk plajstatjon 3 me hockispel av mamma å kjelle. bettre kann de ej bli. så fikk ja nya skidor för snön ute. av syrran fikk ja en byggsatts me en båt me färjer å limm. av momror å morfar fikk ja en sykel till somman å av minn moster nya kläder. så ja ha nog vart snäll tror ja
Listan:
* The Sims 3.
* En hatt.
* Modelldocka
* Bläck
* Stålstift i fem olika storlekar
* Suddgummin
* Staffli
* Palett
* Akrylfärger
* Underbara penslar
* Och en låda att ha alla konstgrejer i.
* En T-shirt med pixelgubbar på
* Jeans.
* Böckerna Vampyrologi, Den förbjudna skogen och Horsemanship från grunden
Har tydligen varit väldigt snäll, har aldrig fått så här mycket. o.o'
En ridhjalm, boken hastens skotsel….. Orkar inte skriva allt XD. (jag ar i Belgien sa jkag kan inte skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet)
/ Tilda
jag försökte vara snäll från 1januari2010 det gik inte man kan bli arg sur men kag fik nästan melan 10-20klmen det bästa av allt fik vi present kort för 500kr från vår mormor och välja vad som hälst från leksaker från br jippi
Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!
http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal
http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal
och bloggen till minecraft finns också ;P
http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så
allt finns i ett! :)
- Drygt 1000 kronor
- Tofflor
- Parfym
- En fönborste
- En så kallad svinborste
- Hårsnoddar och sådant
- Två olika par örhängen
- En pyjamas
- Ett nytt headset till datorn
- Och så har jag väl fått en liten, liten del av Playstation 3 som min bror fick

- The Sims 3 Expansionspaket - Drömjobb
Kanske något mer, minns inte riktigt 
OJ det var myket kul och bra saker ny fick jag fick okså en mamas kul grejer!
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Haha vad seg jag är, har inte skrivit resten än… (A)
Men det var typ ett dataspel, parfym & nagellack & en plattång och lite annat utom det i #1 :D
haha okej
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag fick tre presentkort, skidor, 'Bree Tanners andra' liv som ljudbok, några örhängen, parfym och doftljus som båda två luktar socker och vanilj, lite pengar och två pocketböcker; 'Vampyrens märke' och 'Mer än ögat ser' och lite annat.
Men det bästa som jag fick var nog den akustiska gitarren och Twilight och Eclipse på dvd!