The Sims
För att få igång tråden kan jag börja med att ställa ett par små frågor: Vilket expansionspaket tycker ni är roligast?
Vad skapar ni helst för sorters familjer?
Jag har inga expansioner till TS3, så jag kan inte svara på den första frågan.:) jag gjorde en familj i våras som har haft 13 generationer undefär, den är jättekul att spela på. Så jag gör sällan nya familjer.^^
Hur många generationer är ert rekord?;)
medarbetare på allergier.ifokus .
Jag har bara kvällsnöjen till ts3, men jag har ränkt att köpa drömjobb. Verkar kul.
Jag gör mest vanliga familjer som typ ska vara kända och precis som jag, även vampyrer ^-^
Jag har bara TS2 *sadface*
Spelar TS2 Djurliv.. kan spela det i evigheter.
Jag ska samla pengar och i slutet av året så köper jag TS3, och kanske TS3 "Djurliv" om den kommer ut? Eller om den ens kommer att skapas x)
Jag spelar det vanliga TS3 och det är ganska kul. Jag brukar inte spela länge på samma familj så det blir mer generationer och så. Har istället ca 5 familjer som jag spelar på. Men det högsta jag har spelat med är med 3 generationer. 
har bara ts2, spelar inte så mycket nu, men har alla spel till det ifl,
som mäst har jag spelat i 3 generationer, sen tröttnar jag på den familjen osv^^
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag spelar The Sims 3 och tycker bäst om Kvällsnöjen, men Drömjobb är också väldigt bra, de två är ungefär lika bra. Destination Världen är också okej :)
Jag gillar att skapa generations-familjer, men vet inte riktigt mitt rekord, 5-6-7 stycken skulle jag tro ;)
Jag har hat 7-8 generationer, sen gick data sönder och jg måste ha mitt nedladdade innehåll för att kunna ha dem på ny datan. 
//Elin
Spelar The sims 2!!
Någon som vill ha en kod?
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward