Barnens iFokus

Barnens

Etikettsport-och-hobby
Läst 960 ggr
Cazzos
0

Aktivitet?

Detta år så vill jag börja på någon "aktivitet"..

Har tänkt på kampsport och skidåkning men jag vet inte om det är kul. Har ni någon erfarenhet om kampsport och skidåkning, vad rekommenderar ni? Glad

medde
0

Hej.

Jag ska be fliza komma in under morgondagen och berätta lite om kampsport. Då hon är aktiv inom sporten.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

ara09
0

Mennar du slalom eller längdskidor eller både?

Dodat
0

Om du kan åka mycket skidor så är det väldigt kul, speciellt snowboard ;)

Men det är dyrt med liftkort och hyra/köpa skidor och skor till det om du ska göra det ofta liksom ;)

// Dodat :)

[TheoA]
0

Klättring ;)

fliza
0

Tajkwndo

Kampsport är en rätt tuff men kul sport, Taekwando handlar om styrka och rörelser.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

Cazzos
0

#2 Längdskidor.

#5 Jag är intresserad av boxning, men jag ska kolla iallafall Glad

GhostHouse
0

Judo är stenkul! Lite läskigt i början enligt mig, men när man börjat lära sig så blir det bara roligare och roligare! Jag har gått på judo i ett halvår och tänker aldrig någonsin sluta. ;)

Ridning är också jättekul.

Cazzos
0

#2 Ridning är dyrare än vad vi har råd med. Jag vill rida men sen tänker jag också på det här med alla skador och sånt som kan hända.. jag är lite  feg av mig hehe.

[ninnakm]
0

Jag rider ju själv, så det är en sport jag verkligen rekommenderar! Annars föredrar jag slalom, gymnastik eller kaninhoppning!:)

GhostHouse
0

#7 Eftersom jag inte kan se att #2 eller någon annan har pratat om ridning på den här tråden, så antar jag att du pratar med mig…? Angående priset har jag ingen aning eftersom jag aldrig har ridit på ridskola, men när vi kommer till skador så tror jag inte att du behöver vara orolig. ;) Vad jag har förstått så brukar ridskolehästar vara säkra till 99%, men eftersom de är levande djur så kan man ju inte garantera någonting. Men det kan man inte göra med hamstrar eller akvariefiskar heller.