Barnens iFokus

Barnens

Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1168 ggr
fliza
0

Bulle på handen....

Hej i dag har jag vat på sjukhuset för jag har en bula på handen som gjorde ont.

Jag gick till doktorn,och  han visste exakt va det vad  det var något som har got sönder där vätska och sånt rinner, jag har bandage. Det läskiga är att om den inte försviner så sitter den kvar och enda sättet att ta bort den på är att operera bort den. Gråter Hoppas den försviner så jag slipper operera bort den.

Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus JEDWARD

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

ara09
0

aj gör det ont?synd hoppas du inte måste operera fast jag har opererat och det är inte så läskigt.

[Lilllufsen]
0

hoppas de går bra

fliza
0

Tack, jag hoppas o´ckså det går bra.

1# Varför opperera du dig?  du behöver inte säga om du inte vill  jag skulle skaka av rädsla. Vad moddig du var=)

2# tack lillufsen

Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!"  JEDWARD 

ara09
0

Jag opererade något i magen.du kommer ditt där hade dom en eller slakas bord sen sövde dom mig och sen sov jag och dom gjorde något i min mage sen vakna jag och fick se på film på sjukhuset sen efter typ en timme fick jag åka hem.men dom bara ha mig en timme där för att se att jag mådde bra.

[TheoA]
0

Hoppas du slipper att operera dig ;)

fliza
0

5# tack theo99! :)

4# okej tur att det gick snabbt det varkar inte va så farligt som jag troddeSkäms

Jossangizmo
0

Vi får hålla tummarna att den försvinner snart så du slipper operera!

Lellson
0

mm

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

riiffen
0

håller med dom andra, den går säkert bort! (:

medarbetare på allergier.ifokus .