Barnens iFokus

Barnens

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 961 ggr
medde
0

Medarbetare sökes

Barnens behöver Medarbetare. Hoppas just kanske  du vill bli en av oss här på sajten.

Du ska naturligtvis ha ett brinnade intresse för sajten och tycka det är väldigt kul att skriva här på sajten, och även starta nya trådar med både nyttiga saker som till exempel skolan! Självklart massa bus också.. Vi är ett toppen fint gäng härinne på sajten och vi ser fram imot en till i vårat trevliga gäng. Du ska hjälpa till att svara i trådar, se till att ingen svär eller är dum mot någon. Vara en god kamrat här på sajten.

Medarbetare sökes.

Men du ska ha tid för det här, skolan och läxor ska inte bli lidande för att då "måste" in och skriva.

Om du är intresserad skicka ett pm till mig och berätta lite om dig själv.

Tyvärr så vill jag säga nu direkt att om vi får in många som vill bli Medarbetare, så är det ett måste att säga nej till någon eller några. Vilket är väldigt ledsamt, men i behöver i jämna mellanrum nya medisar, så ge inte upp! Blir det inte nu så vem vet kanske nästa gång är det din tur!

Mvh

Till MoaP Du skickade förut till mig om ditt intresse att bli medis på sajten. Om så är ännu hör av dig till mig.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Lellson
0

Kostar det?

Måste man vara vuxen??

Jag vill vara!!

♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥

Union J and Jedward

KaninPiggelin
0

hur gammal måste man vara? :P

Hur ofta måste man "uppdatera"?

Vad gör en Medarbetare? :)

Kan man få testa att vara det en tid och se om man passar för det?

Vad ska man göra som medarbeteare? :)

:D

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Jossangizmo
0

#1 & #2 Åldern spelar ingen roll, alla kan vara medarbetare Flört

KaninPiggelin
0

jag skulle nog faktiskt vilja vara det :)
Tror ni att jag skulle passa? ^^

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

medde
0

Tack ni som svarat i pm till mig. Jag blir så glad att ni visar ett så fint intreese för att bli medis här på sajten. Nu ska jag ta och läsa era pm och ta mig en riktig funderare till helgen

Mvh

medde
0

Innan jag eller vi bestämmer ang mediasr. Så passar jag på att fråga en sista gång. Är det någon som vill bli medis på sajten. Så läs inlägg #0

Mvh

Caroline.H
0

Ska skicka Pm genast, trodde att du redan bestämt och att det var försent ;)

//Caroline

medde
0

Nope, det är det inte. Tack för ditt pm som jag precis läst. Jag kommer att ta helgen på mig. Då många är inne på helgerna.

Mvh

Ps. Är du vaken så sentFörvånad Den tiden du skicka sov jag gott sedan längeFlört DS

Caroline.H
0

#8 Jadu, jag är tyvärr en nattuggla av stora mått Obestämd Flört

//Caroline