Sommar eller vinter?
Tycker ni bäst om sommar eller vinter? Och vad tycker ni är extra bra med vintern och vad är extra bra med sommaren? :)
Jag tror jag tycker lite bättre om sommaren som årstid, fast samtidigt så tycker jag julafton är den bästa dagen på året. =)
Vinter
+ Julafton, allting kring julen, advent, lucia, jullovet, julpyssel, julfilmer, pepparkakshus, julklappar… Allting kring julen helt enkelt! Det är ofta fint utomhus också.
- Det blir mörkt tidigt på kvällarna och det är mörkt på morgnarna. Det är kallt så att man ofta fryser när man är ute, snön kan bli tröttsam även om den kan vara fin och rolig också, vintern varar ofta överdrivet länge.
Sommar
+ Sola, bada, lång ledighet, semester, min födelsedag, fint med blommor och blad ute, olika roliga aktiviteter utomhus, varmt så att man kan gå utomhus i linne, shorts och sådant.
- Irriterande myggor och i bland kan det bli lite för varmt
Får se om jag kommer på mer, men det är vad jag tycker. ;)
Jag har inget mer att säga än att jag bara håller med dig southdakota 
SOMMAR!! :D
Jag älskar snö, men jag vill att det ska vara kortare vintrar och längre sommrar! ^^
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Sommar "röstar" jag för :D Är helt galen i sommar, jag tycker det känns som att alla dom bra sakerna händer på sommaren :) Men det bra med vintern är att jag tycker att man får en så mysig känsla i hela kroppen, det känns som att man är mer med sin familj på vintern också :) Sen är det ju julafton då också (A)
//Caroline
SOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR.
Räknar ner från att julen är slut varje år, då får jag värsta vinter ångesten och vill bara ha värme!
medarbetare på allergier.ifokus .

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vinter för jag älskar att åka snowboard och snön och julafton är härlig.