Månadspeng
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Jag är 10 år och får 100 kr i månaden, men jag tycker att det är för lite!
Hur mycket får ni i månads/veckopeng och hur gamla är ni?
Mina föräldrar går efter en speciell sida på nätet, där det står hur mycket pengar som är ungefär lagom för någon i den åldern. Jag är 12 år och får 150 kr i månaden, jag betalar de flesta nöjen själv(får kläder och sånt), ibland räcker det, ibland inte, det beror på vad jag köper :P Men jag är ganska nöjd med den summa jag får.
//Caroline
Jag är också 10 år och får 100 kr i månaden.
Jag är 15 och får… 0 kronor i månaden. ;) Se vad lyckligt lottade ni är nu. ;) Men nej det är väl inte riktigt hela sanningen, behöver sällan betala någonting själv och om jag ska ut på en shoppingrunda med några kompisar kan jag be om pengar och så, får när jag behöver helt enkelt. :)
jag är 12 år och får 150 kr i månaden :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
jag är 13 och får 280 i månaden :)
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Jag är 14, får 50 kr/veckan = 200 kr/månaden
Jag är 13 och jag får…….. 0 kr!
ja får åså 0 kronor

Jag är 12 och får 60 i veckan, fast jag hjälper till mycket hemma, städar toan osv ;)
Så jag får 240 i månaden :)
#0 Det är inte så lite :)
Jag fick också 25 i den åldern :)
// Dodat :)
Jag är 15 och får 400 kr/månad.
Jag tycker 100 kr är rimligt vid din ålder ;)
Mina föräldrar har lagt på 50 kr varje gång ja fyller år.:P
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Jag är 14år och får 0kr i månaden!
När jag var 13år fick jag 200kr, men nu har jag fått en ponny så därför för jag ingen månadspeng..
Men jag är inte ledsen för det då mamma och pappa betalar allt till mig och jag får pengar när jag behöver det (handla kläder, fika osv) :D:D
_Kram Evelina
_