Mobil
Ni som har mobil - vilken har ni? vad tycker ni? min är trasig så jag samlar till en ny, enda kravet är att det ska vara en android :) men säg vilken ni har även om det är android eller ej ;)
medarbetare på allergier.ifokus .
Den jag har nu är förresten sony ericsson W595 röd-vit blommig, har haft mycket problem med den, under garantitiden var den inne på lagning 3-4 gånger hehe. Nu känns det inte lönt att skicka in den på lagning igen eftersom det nog kostar en del nu när min garanti är över + jag ska köpa en ny :)

Har en htc wildfire, bra för att vara i sin prisklass, men inget gemfört med t.ex Desire ;)
Om du ska ha Andriod så borde du ha internetabbonemang, dom är gjorda för surf :)
// Dodat :)
Japp, jag är fullt utbildad inom androidtelefoner xD (min kompis har en xperia och hon får knappast ha den ifred. hehe) ja, asså egentligen vill jag ha Samsung Galaxy, Htc Desire, Iphone, osv, osv. Meeeeeen jag är sååååhääära dålig på att spara pengar:(
Har en rosa w595 :)
Gillar den, den är lagom stor/liten och bra att smsa med, även om den inte är så tålig diräkt, har en miljon repor och jak över hela mobilen,
hade en w302(tror jag dom heter) innan denna men den blev snodd, den var perfekt för mig som gillar att tappa och slänga runt mobilen, klarade både att bli tappad några gånger utför stup bli uppslängd i luften och asså så jag råkar missa ta den minst öö många gånger per dag och tre vattenskador, utan tt lämna in på lagning;) fattar inte att någon skulle vilja ha den för den såg inte specielt fin ut(a)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
En blommig w595 sonyericsson ^-^
#4 haha, håller med dig om att den inte är så tålig!