Mobil
Ni som har mobil - vilken har ni? vad tycker ni? min är trasig så jag samlar till en ny, enda kravet är att det ska vara en android :) men säg vilken ni har även om det är android eller ej ;)
medarbetare på allergier.ifokus .
Den jag har nu är förresten sony ericsson W595 röd-vit blommig, har haft mycket problem med den, under garantitiden var den inne på lagning 3-4 gånger hehe. Nu känns det inte lönt att skicka in den på lagning igen eftersom det nog kostar en del nu när min garanti är över + jag ska köpa en ny :)

Har en htc wildfire, bra för att vara i sin prisklass, men inget gemfört med t.ex Desire ;)
Om du ska ha Andriod så borde du ha internetabbonemang, dom är gjorda för surf :)
// Dodat :)
Japp, jag är fullt utbildad inom androidtelefoner xD (min kompis har en xperia och hon får knappast ha den ifred. hehe) ja, asså egentligen vill jag ha Samsung Galaxy, Htc Desire, Iphone, osv, osv. Meeeeeen jag är sååååhääära dålig på att spara pengar:(
Har en rosa w595 :)
Gillar den, den är lagom stor/liten och bra att smsa med, även om den inte är så tålig diräkt, har en miljon repor och jak över hela mobilen,
hade en w302(tror jag dom heter) innan denna men den blev snodd, den var perfekt för mig som gillar att tappa och slänga runt mobilen, klarade både att bli tappad några gånger utför stup bli uppslängd i luften och asså så jag råkar missa ta den minst öö många gånger per dag och tre vattenskador, utan tt lämna in på lagning;) fattar inte att någon skulle vilja ha den för den såg inte specielt fin ut(a)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
En blommig w595 sonyericsson ^-^
#4 haha, håller med dig om att den inte är så tålig!
jag kommer nog få lite problem om jag skaffar en lite dyrare mobil, då vill jag ju självklart vara jätterädd om den så den inte går sönder och så, men jag har med mig mobilen överallt, därför är det skönt att ha den jag har för den kan jag ha i stallet, råka tappa (man skulle inte se skadan eftersom den har så många redan:P) osvosv. Den har forit i golvet x antal gånger, asså jag försöker bestämma mig för att hålla hårt i den men när man bär runt på en massa skolböcker och liknande i skolan så är det svårt! :S
Jag har en rosa sony ericsson w595.
Och visst, den passar mig väldigt bra då den är ganska tålig. Jag har haft den i två år nu och den har supermånga repor, färgen håller på att försvinna på en del ställen och några knappar är borta, haha!
Jag skulle jättegärna vilja ha en ny mobil. Dem med internetsurf och touch verkar häftiga, men frågan är om jag lyckas med att inte tappa den om jag får/köper en sådan mobil.. 
Jag har en Nokia tatch, ej android men vill ha, medde har en android en samsung Galexy.
Har haft.
1,Vanlig gamal Nokia ej android svart.
2, En mottorola, rosa ej android, en som man kan öppna och stänga.
3, En samsung slajd mobil vit ej android
4, (Skol mobil) en svart och röd Nokia ej android
5, (Den jag har nu) en svart Nokia som man kan byta skal på just nu är mina skal rosa,röd och svart grå jag använder det röda skalet. Först hade jag en vit men den gick sönder så vi fick byta till en anan men då hade dom bara svart telefoner kvar.
Mit minne tele mine är slut haha jag kan inte fota mer
haha.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Har en W715, tycker den är bra!
Tidigare har jag haft W200i, den var också okej. 
Nu har jag en Sony Ericsson ELM J10i2 som även är miljövänlig! Fick denna mobil några dagar innan min födelsedag, som en tidig present.
Jag har köpt en xperia x10 mini pro:):)
Jag har en rosa lg tatch.
Jag har någon rosa nokia av något slag 
//Caroline
jag har en x10 mini pro och jag är inte så nöjd över den faktiskt den har redan varit på lagning typ 3 gånger på ett halvår. jag tycker den är ganska seg -.-' fast det kanske bara är min x10 mini pro?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
KANSKE ska få en iphone på lördag. Men jag vet inte vilken :p
Jag har en rödvit blommig Sony Ericsson w595. En gång när jag vaknade låg den i min kanins vattenskål XD (hur kom den dit?). Den funkar iallafall, men inte kameran. XD
/ Tilda
#16 Haha! Gått i sömnen? 
Har en nokia jag vet inte bokstäver siffror men min mamma pappa har en android mamma hatar sin men nu gillar hon sin mobil hon fixa den på datorn så nu är det bra men inte pappa han har lite fel men det är bra.
Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!
http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal
http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal
och bloggen till minecraft finns också ;P
http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så
allt finns i ett! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag ska kanske köpa en ny mobil vet inte vilken.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥