Hår och frisyrer
Tänkte att vi kunde skapa en tråd som handlar om hår, vad har ni för hårfärg och frisyr? Är ni nöjda med det? Brukar ni göra något speciellt med ert hår, någon speciell styling? :) Ja, här kan man snacka om hår helt enkelt!
Jag är brun/blond, har tjockt hår naturligt men tunnade det jättemycket förra veckan så nu är det lixom "normaltjockt"^^ har varit helblond för läängesen och ska färga håret helt brunt om ett par veckor :)
medarbetare på allergier.ifokus .
Jag är naturligt typ lite halvblond men jag hatar den färgen så jag har färgat det brunt :P Jag tycker att det är snyggast att ha lockigt/vågigt hår så jag brukar locka med locktång eller fläta med femtioelva flätor XD Det är konstigt egentligen, dom som har lite självfall på håret plattar som galingar och dom som har naturligt spikrakt hår(som jag:P)lockar det jämt… :P
//Caroline
Jag har halvblont hår, beror på årstiden. På vintern har jag mörkare hår, och på sommaren ljusare.
Jag har tunt hår, men brukar använda hårspray så det fluffas upp lite <3 I <3 MY HAIR <:
Vänta, här får ni en bild på mitt hår! (inte så bra kvalité, tog med webbkameran <3)
”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D
Jag har en naturlig blandning mellan brunt och blont hår, ibland är det som ljusa slingor, ibland mörka slingor.
Fast jag skulle jättegärna vilja färga det mörkbrunt!
För två dagar sen var jag och klippte mig så nu har jag lugg (som jag alltid har) , uppklippt därbak och lite på sidorna. Mitt hår är ganska tunt så nu ska jag börja använda hårspray för att rufsa till det lite.
Jag trivs bäst med att ha kort hår, tycker det är finast och den frisyren passar bra till mig eftersom jag har glasögon.
Jag har jättetjockt Rödlätt hår.. Har aldrig färgat.. jag är nöjd med mitt hår och använder nästan aldrig nånting.
Jag har väldigt tjockt, långt, lockigt och brunt hår. Jag tycker om att göra små ändringar här och var, nästa gång jag klipper mig ska jag be frisören att klippa något sånt här:
http://frilla.se?level=picture&id=3566
Fast lite längre…

Jag har blont, och lite i luggen svart, snelugg också ;)
// Dodat :)
Jag har blont kort hår. Kan säkert ha mitt hår i tusen olika frisyrer xd
Jag som skapat tråden kanske också borde ta och svara, jag har naturligt blont hår, har faktiskt aldrig färgat det eller någonting. Till längden är det väl lite mittimellan, men ganska långt, under axlarna och så. Tycker om mitt hår ganska mycket för det mesta. :) I bland så fönar jag håret med mousse i, för extra volym, eller plattar/lockar det, fast oftast så har jag det som vanligt. =) Håret är lite uppklippt och jag har snedlugg.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har väl ungefär som Veronika, fast längre och brunt. :)
Jag har haft det färgat mörkbrunt, näste steg var svart! 
Fast just nu har jag det färgat kastanjebrunt, så det är lite mera rött, fast det var faktiskt inte som märkte. 
Jag brukar föna håret, ibland har jag mousse. Nån gång brukar jag platta eller locka, fast brukar inte orka. Mitt hår är natuligt lite vågigt.
//Elin