Barnens iFokus

Barnens

Etikettmusik
Läst 1147 ggr
Pose-idon
0

Favoritartister

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vilka artister/band brukar du lyssna på? Skrattande

//Elin

Pose-idon
0

Jag älskar Taylor Swift och Demi Lovato! De är mina största idoler och förebilder. Flört Jag lyssnar på Taylor varje dag och pratar om henne på nåt sätt varja dag. Oskyldig Var på hennes konset i Norge med! Skrattande

Annars lyssnar jag mycket på Selena Gomez, Bruno Mars, Ashley Tisdale, 3 Doors Down, Rascal Flatts, Miley Cyrus.

Sen finns det massa artister jag tycker är bra men bara lyssnat på 1-2 låtar. Glad

//Elin

Luckyt5
0

Lily Allen! :)

/ Tilda

Pose-idon
0

#2 Hon är bra! Glad

//Elin

Luckyt5
0

#3 Aa (:

/ Tilda

[Havsmussla]
0

Jag brukar lyssna på Queen, Cruachan och Howard Shore för det mesta. Jag gillar fler, men de tre är bäst. :)

KaninPiggelin
0

salem al fakir är en stor favorit hos mig! :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Dodat
0

Escape the Fate (faktiskt jossan som gjorde så jag började lyssna på dom :P), Basshunter och några på Youtube som gör låtar om spelet League of Legends :)

// Dodat :)

Jossangizmo
0

Escape the fate (ofc XD), Von benzo, Green day, Three days grace, mjj, the fray, nirvana, my chemical romance, the crenberries och ibland crucified barbara. De var dem jag kom på nu, lyssnar på många fler i vanliga fall ^-^

[Fruktiz]
0

De jag lyssnar mest på är Muse, Paramore, Amy MacDonald, Taylor Swift, Tokio Hotel och Kelly Clarkson. Sen finns det också enstaka låtar från andra artister som också är bra förstås.

Men favoriten är Robert Pattinson, eller Bobby Dupea som han kallar sig inom musikbranschen. Roberts låtar är lite speciella och han har en väldigt annorlunda men unik röst som jag gillar väldigt mycket! Skrattande