April,april? ^^
Har ni blivit lurade idag? :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
oh, ja! Det har jag XD
Men jag har även lurat avdra ;)
#1 hihi vad skoj! ^^
Vill du berätta vad som hände? :D *Nyfiken*
Nej i år har jag inte blivit lurad!
Jag har heller inte lurat någon heller för den delen.. Jag kom aldrig på något bra. 
#2 Det är väldigt mycket som hände XD
Varenda sak någon sa till mig jag bah: Va? Är det sant!? :o
haha xp
Kan säga en iaf, min kompis smsade till mig:
"Det var någon som la en stinkbomb i vår mattesal. Så matteläraren blev så äcklad så han spydde i soptunnan."
jag bah: OFTA, omg! :o
hahah xp
Eeh.. Jag har visst blivit lurad i går..
3 gånger faktiskt..
Det stod på en sida att Robert Pattinson ska lägga skådespelerikarriären på hyllan efter filmen Cosmopolis och fortsätta på sin musikkarriär istället.
Jag kommenterade det och skrev att det var jättesynd men att då kanske han släpper ett album med sina underbara låtar!!
Och idag stod det "april, april" under den texten om Robert…
**Sen blev jag lurad av två saker som handlar om hockey. På hockey.ifokus stod det att alla Skellefteås hemmamatcher skulle flyttas till någon ishall i Umeå för att ishallen hade fel på kylaggregatet.
Det stod också att nästa säsong ska spelas med en orange, lite mjukare puck p.g.a alla skador som sker när spelare får pucken i ansiktet.'**
De båda sakerna gick jag också på, även fast jag tyckte att puckbytet var konstigt!
min asistent lurade oss riktigt riält hon sa så här ullis har inte pizza deg så sa hon det blir korvsoppa vilken lurara dag jag hade men alla sa nej men inte jag och min bästa kopis. men det blev piza en då hihi
Hej! Checka in mig på mina 2 YouTube kanaler!
http://www.youtube.com/user/Moa100000 det är min musik kanal
http://www.youtube.com/user/MinecraftBuilderXBOX min minecraft kanal
och bloggen till minecraft finns också ;P
http://www.minecraftxbox.bloggplatsen.se det är min blogg så
allt finns i ett! :)
haha, kul att få höra om era lurar-historier! ^^
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag var på en aktivitet efter skolan, så kom ledarebn ut med chokladbollar! Mums, alla började vräka i sig, men det var ju köttbullar i dom! Blä, men alla fick en till "normal".
vad roligt! ^^
#8 hihi, det var en bra idé! :)
Hehe, blev aldrig lurad, men vår skola hade satt upp sådana här lappar:
"Sommarlovet kommer att börja den 1 Juni, alltså 15 dagar tidigare än planerat, på grund av reperationer och renovering av skolan. Det betyder att vi kommer att behöva kompensera den förlorade tiden, vi kommer i fortsättningen gå till klockan 19.30 varje dag. Mellanmål kommer att serveras på fiket runt klockan 15.00 dagligen."
Haha, tyckte det var ett ganska dåligt skämt, knappt några som gick på. 
#10 Jag skulle gå på det där med renoveringen men det med att sluta 19.30 var liiite för mycket