Helgen har gått fort!
Är det bara jag som tycker att den här helgen har gått riktigt fort? Det känns som om jag knappt har hunnit med att göra någonting alls… Men det har jag ju! :D I fredags så hade vi familjekväll hemma och det tycker jag räknas som att göra något ;) Igår var jag hos farmor, hon bjöd på mat och så tittade vi på majbrasan sen och idag har jag varit på ridskolan som finns ute på Ängsö och jobbat lite där ;) Jag har ju gjort ganska mycket men helgen lixom bara försvann :O
Vad har ni gjort i helgen? Tycker ni också att den har gått ovanligt fort? :)
//Caroline
Helger går alltid för fort
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi var i fredags kväll och tittade på valborgsfirande och givetvis en eld. Men visst går helgerna fort, det samma säger dotter min på söndagkväll, Å mamma skola igen….
Men ibland känns det nog som även sommarlovet rusar fram. Men snart är det sommarlov
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Helgen har gått fort i 180, när det skulle gått i 10 på helg motorvägen.
:( =)
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
Jag vet inte riktigt om jag tyckte att helgen gick fort.. Skolveckorna går faktiskt snabbare. 
Jag var hemma hos en kompis som jag annars bara brukar träffa på kaninhoppningarna. Vi gick säkert 14 km den dagen, till stallet och hem igen. Och det kändes i fötterna och benen dagen efter. 
Sen har jag också byggt klart ett hinder med min pappa. Vi ska bara grundmåla och måla det och sedan är det bara att börja träna kaninerna! 
Jag tycker helgerna går alldeles för fort! :P
helgen gick alldeles för fort! :P
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
#7 Vilken fin bild Jossan
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#8 tack, det var den första gången jag fota eld :)
Tråkigt att helgen gick så fort förstår inte att 2 vardagar skäns som 5 vardagar medans helgen skäns som 3 timmar.
Medarbetare på Barnens iFokus. Jedward iFokus ♥ JEDWARD ♥
Edward: "John was on this earth before me, it was like oh look it's a boy...oh look it's John and Edward!" ♥ JEDWARD ♥
tiden går å klåckan slår