Barnens iFokus

Barnens

Etikettgodmorgon-goddag-godkväll
Läst 462 ggr
Caroline.H
0

Hur ser eran helg ut? :)

Hur ser eran helg ut, vad ska ni göra? :P Imorgon ska jag åka till en bondgård som jag var på klassresa på när jag gick i 2:an eller nåt, ska bli väldigt kul att se hur det ser ut där nu! Där ska jag förmodligen rida någon av hästarna som finns där :P Senare på kvällen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. På söndag blir det kanske att åka till ett annat stall eller vara hemma med kaninen, beror på :P

//Caroline

[Fruktiz]
0

Helgen tillbringar jag tillsammans med alla i klassen. Glad Om 1h ska vi träffas på skolan och sen drar vi till Säfsen på klassresa eftersom vi splittras i sjuan.

ara11
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag ska till tandläkaren idag och fira min födelsedag med några kompisar.imorgon ska jag vara hemma bara.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

CrazyMia
0

Jag ska nog vara med kommpisar. På söndag ska jag åka till stallet och pyssla om min skötar häst mm.

Bamse 08
0

Ska kanske grilla sen blir det väll en Harry potter film och lite godisFlört och lite ompysling med kaninen.

Imorgon ska jag plugga i matteObestämd sen leka lite med kanin ska träna hoppa

What doesn't kill you makes you stronger.

KaninPiggelin
0

Imorrn ska jag till stallet och sen på skytte! :)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Jossangizmo
0

Idag har jag shoppat på ullared, imorgon ska jag packa tills måndag. För då ska jag på läger med skolan tills onsdag Glad