Underlig dröm
För några dagar sedan drömde jag att min bästa vän helt plötsligt försvann ur mitt liv, som om hon dog.
Ingen bodde kvar i hennes hus, men när jag gick in i huset stod alla möbler kvar ändå.
Sen på morgonen när jag berättade detta för min bästa vän sa hennes mamma att jag kanske förbereder mig att vi inte kommer gå i samma klass i sjuan och jag vill inte att vi ska gå i olika klasser för vi har känt varandra i snart 12 år.
Det känns som om jag typ kan se in i framtiden, men jag drömde säkert om det här för att jag är rädd att vi ska komma i olika klasser. 
Vilken skum dröm! Skulle tro att du är en sån person som kan drömma saker som kommer att hända i framtiden… Jag är själv en "sån" om man kan säga så… Det är sjukt läskigt när man står någonstans på en helt ny plats och så känner man att man har varit där förut och det som händer har hänt förut, déjá vu… *ryser* Fast ganska så coolt egentligen. ;)
//Caroline
#1 Aa, fast jag vet inte om jag är en sån person. Jag vet inte om jag upplevt en déjá vu, men det är säkert coolt! 
usch vad jobbigt o behöva skiljas från sin/sina kompisar i klassen. Vem precis hur det känns :(
Ibland blir det ju så att man nästan kan se in i framtiden, se det som en cool grej! :D :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥