Barnens iFokus

Barnens

Etikettlek-och-fritid
Läst 646 ggr
Caroline.H
0

Inte långt kvar nu!

Idag fick jag höra av min lärare att det bara är cirka 14 arbetsdagar kvar i skolan, sen är det SOMMARLOV! Gud vad skönt att få vara ledig i 2 OCH EN HALV månader och bara ha det bra ;D Mitt sommarlov kommer inte att vara så händelserikt dom första 6 veckorna eller så för då är jag och min brorsa ensamma hemma och mamma och pappa jobbar fortfarande! Då blir det nog mest att vara med kompisar och med djuren :) Sen så får mamma och pappa semester och då händer det lite mer! Vi ska kanske, kanske åka till kolmården och vara där i två dagar, vi ska åka till Öland i en vecka och sen så ska vi väl hitta på massa andra roliga saker!

Oj vad jag längtar till SOMMARLOVET!! ;D

//Caroline

Bamse 08
0

Du är inte ensam om att längta!

När har du skol avslutning TS?

Jag har skolavslutning den 10 Juni.

Det är en dag senare än förra åretRynkar på näsan

What doesn't kill you makes you stronger.

Luckyt5
0

Jag längat inte, jag ska ju börja i sjuan sen (bara en från min klass ska gå i samma skola som jag då) och kommer sakna min klass så himla mycket då…Gråter

/ Tilda

Pelzi
0

Vi har så sent som först 17 juni skolavslutning ! :(

http://emmaskaninselar.blogg.se/

Caroline.H
0

#1 Jag har den sextonde Juni ;)

#2 Nej vad tråkigt :( Kommer ihåg när vi gick i femman och hela klassen skulle splittras till olika skolor :( Vi gick i en sån skola där dom bestämde att sexan inte längre skulle vara i mellanstadiet utan i högstadiet :/ Så våran klass fick ett år mindre tillsammans än alla andra och du skulle bara ha sett vad vi grinade när alla skulle hem :'(

#3 Jag har den sextonde, tycker det är väldigt sent… Har man alltid slutat så här sent? :(

//Caroline

KaninPiggelin
0

JAG LÄNGTAR OCKSÅ TILL SOMMARLOVET! :D

SKa mysa massa med hästar, kaniner och vara hemma och slappa! ^^

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

ara11
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag länktar jätte mycket vi har 15 juni.jag ska i sommar åka till ett läger i 4 dagar med min bästis och en kompis ditt. sen ska jag till slovienien i 2 veckor.sen ska jag bara vara hemma och hos min mormor och morfar.

// Ara11! :)

Medarbetare på tennisifokus och barnens

Pelzi
0

4# ja det är väldigt sent :(

http://emmaskaninselar.blogg.se/

[Fruktiz]
0

Ni ska inte klaga, för jag slutar 17 juni. Glad

Det är nog det senaste datumet på skolavslutningen så länge jag gått i skolan tror jag.

#2 & #4 Jag tror också att jag kommer grina mycket, för vi splittras inför sjuan.

Caroline.H
0

#5 ^^

#6 vad roliga saker du ska göra i sommar :)

#8 Haha, jag slutar ju 16 Juni så du slutar inte precis så mycket senare än vad jag gör ;)

//Caroline

[Fruktiz]
0

#9 Nä det har du ju rätt i.. Glad

Luckyt5
0

#4 :'(

/ Tilda